واشنگتن فری بیکن: دولت آمریکا بن بست مذاکرات برجام را به کنگره اعلام کرد

واشنگتن فری بیکن: دولت آمریکا بن بست مذاکرات برجام را به کنگره اعلام کرد

روز جدید وب سایت «واشنگتون فری بیکن» مدعی شده است که مقامات ارشد دولت آمریکا طی یک جلسه توجیهی محرمانه به کنگره آمریکا اطلاع داده اند که مذاکرات غرب با ایران برای احیای برجام به بن بست رسیده است.

به گزارش العربیه، دارل عیسی، نماینده جمهوری خواه کالیفرنیا گفت: دولت دو هفته پیش فکر می کرد که به توافق رسیده اند، اما اکنون می دانند که هیچ توافقی وجود ندارد و هیچ کار دیگری نمی توان کرد، زیرا همه راه ها را تمام کرده اند. از بین رفته اند و ایران قصدی برای توافق ندارد.

به گفته دارل عیسی، موضوع اصلی این مذاکرات، تحریم های مرتبط با تروریسم علیه ایران و متحدانش است و تهران خواهان امتیازاتی در این راستا است که نه جمهوری خواهان و نه دموکرات ها حاضر به پذیرش آن نیستند.

به گزارش واشنگتن فری بیکن، تعدادی از دموکرات ها نیز به طور فزاینده ای نسبت به احیای توافق هسته ای ایران در شرایط فعلی ابراز نگرانی می کنند.

عیسی در ادامه تصریح کرد: با توجه به زیاده خواهی های ایران، ادامه مذاکرات بی معنی است.

وی با تکرار برخی مواضع بی‌اساس در خصوص ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، تصریح کرد: این کشور هرگز با حسن نیت مذاکره نکرده است و بنابراین واضح است که قصد بازگشایی برجام را ندارند زیرا در آستانه دستیابی به هسته‌ای هستند. سلاح ها

دیدگاهتان را بنویسید