قهرمانی استقلال در نیم فصل مهم نیست

قهرمانی استقلال در نیم فصل مهم نیست

مهدی مهدی پور درباره برتری استقلال مقابل نفت آبادان گفت: بازی خوبی بود. صنعت نفت تیم بسیار خوبی بود که بازی را برای ما سخت کرد اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم

وی درباره نزدیکی خود به صحنه هنگام سقوط سعید مهری در نیمه اول که داور پنالتی را باور نمی کرد، بیان کرد: اگر آن صحنه پنالتی نبود، چون برخورد اتفاق افتاد، کارت نمی گرفت. به هر حال این نظر داور بود و سعید مهری را کارت زرد گرفت.

هافبک استقلال با پرسپولیس مدعی شد: وضعیت ما در جدول خوب است اما باید بازی به بازی جلو برویم. برای کسب سه امتیاز باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم.

مهدی پور در خصوص اینکه آیا استقلال می تواند قهرمان نیم فصل شود، خاطرنشان کرد: قهرمانی نیم فصل مهم نیست و استقلال باید در پایان فصل قهرمانی فصل گذشته را تکرار کند.

هافبک استقلال درباره همکاری با ساپینتو گفت: ساپینتو بازیکن بزرگ و مربی با دانشی است. شور و هیجان زیادی وجود دارد که از کنار خط کاملاً مشخص است. نکته مهم برای ساپینتو این است که او دوست دارد و فقط به پیروزی فکر می کند. او تحت هیچ شرایطی نمی خواهد ببازد.

وی در مورد اینکه در آستانه جام جهانی از تیم ملی کنار گذاشته شد، اذعان داشت: سلیقه کی روش این نبود که من باشم و از افراد دیگر استفاده کنم. سعی کردم در جام جهانی حاضر شوم و پیراهن تیم ملی را بپوشم اما نظر سرمربی تیم ملی متفاوت بود و باید به آن احترام بگذارم.

مهدی پور در خصوص جام جهانی آرژانتین نیز گفت: به نظرم مسی حق داشت چون یک جام جهانی در کارنامه اش جا نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید