قهرمانی ناعادلانه در آسیا بر مبارزه ایران / تیم های آسیایی با تمام وجود به قرقیزستان می آیند


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877765

بچه ها به تنهایی ظاهر شدند و با هم دعوا کردند.

سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان گفت: با ناداوری و قضاوت یک طرفه به نفع قرقیزستان که میزبان بود قهرمانی را از تیم ملی کشورمان گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; محسن سوریان سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان پس از نایب قهرمانی آسیا گفت: مسابقات قهرمانی آسیا را پشت سر گذاشتیم و توانستیم با 8 مدال در 10 وزن به کشور بازگردیم. بچه ها 2 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز کسب کردند و گفت: با توجه به اینکه این مسابقات 2 سال به دلیل تاج برگزار نشد، قد بلندی داشت و همه تیم ها با تمام وجود به این مسابقات آمدند تا بتوانند در این مسابقات شرکت کنند. در مسابقات جهانی با تجربه بیشتر

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با ابراز خوشحالی از عملکرد تیم ملی، خاطرنشان کرد: بچه ها به تنهایی حضور پیدا کردند و در مبارزه خوبی پیروز شدند.

وی با اشاره به اینکه ناداوری قهرمان ایران شد، تاکید کرد: تیم قرقیزستانی که میزبان بود قبل از آخرین کشتی با ما امتیاز مساوی داشت و در مبارزه فینال که در دسته 80 کیلوگرم برگزار شد، در صورت قهرمانی علیرضا آذرشب، ما امتیازاتی را کسب کردیم. قهرمان می شد و اگر شکست می خورد قرقیزها قهرمان می شدند. در واقع در یک مبارزه یک طرفه به سود حریف قرقیزستانی جنگنده ما مغلوب قهرمان شد.

سوریان افزود: با همه این ناداوری ها، تیم ایران در این مسابقه برای من قهرمان است و بچه ها خوب جنگیدند و امیدوارم تجربه ای برای جام جهانی ماه آینده ایتالیا و مهمترین تجربه خوب آنها در جوانان باشد. رده و در نهایت مسابقات المپیک و جهانی در رده بزرگسالان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید