قهرمان مجازی پنبه را جدی نگیرید


ساعت: 15:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۰۵
کد خبر: 1887407

هالک ایرانی به شدت شکست خورده است و شکست آن، فروپاشی اعتماد ساده لوحانه برخی افراد ساده لوح به فضای مجازی و رسانه ها بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، هالک ایرانی در مقابل میلیون ها بیننده مجازی مانند بالن رها شده به هوا پف کرد.

ژست و فیگور چنین شعارهای هیجان انگیزی در اینستاگرام همراه با لایک و کامنت و … پهلان پهن قبل از مبارزه همه توجهات را به خود جلب کرد، اما وقتی زمان مبارزه است، وقت مرد بودن در زمین است. کمپین ها چنان آبرویی را از خود و ملت خود می گیرند که وسیله خنده، شادی و تمسخر دیگران را فراهم می کنند. همه دیدند و همه دیدیم که او یک دقیقه در میدان جنگ دوام نیاورد.

نه سجاد غریبی، بلکه بسیاری از سلبریتی ها و وبلاگ نویسانی که پشت عکس های فتوشاپی خود پنهان می شوند و زندگی ساده دیگران را مختل می کنند.

ظاهر زندگی آنها شاد و مفرح، ثروتمند، زیبا و خوش لباس، شاد، مست، با این همه غذا و خانه نشان می دهد که آنها خوشبخت ترین فرد جهان هستند و دیگرانی که به آنها نگاه می کنند برای زندگی آنها متاسف هستند. . ندانند که نباید بیرون زندگی دیگران را با درون زندگی خودشان مقایسه کنند.

یا از این قبیل پست ها و داستان های انگیزشی و پیام های سنگین و پرمعنی منتشر می کنند که گویی فلاسفه آن زمان پیش آنها درس می خواندند و مشق های دانشجویی می نوشتند. همه ما شکست خورده ایم. بله، ما در آن روز شکست خوردیم که الگوهای ما از قهرمانان واقعی به قهرمانان قلابی تبدیل شدند.

بله، آن روز که تعداد تماس ها یک هزارم دانشمندان، دانشمندان، مخترعان، سلبریتی های بی سواد، برخی صفحات تنبلی و تنبلی نبود، شکست خوردیم، اما امروز راه حل این است که مردم به این قهرمانان و قهرمانان دروغین علاقه ای ندارند و آنها را نادیده بگیرید. آنها را در جای خود قرار دهید و به آنها بفهمانید که هر فردی که می خواهد یک ملت را به کار بیاندازد باید پاسخگو باشد.

مهدی تقی زاده; مدرس سواد رسانه ای

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید