تجلی دلبستگی مجازی جهادگران به یک قهرمان / ترور مجازی حاج قاسم ناکام ماند

ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1795332

یک کارشناس فضای مجازی گفت: راه حاج قاسم از زمان شهادت به یک مکتب بزرگ تبدیل شد، مکتبی برگرفته از سیره حسینی و امروز این نقطه اتکای جبهه مقاومت پر رونق که عشق به جهادگران مجازی را نشان می دهد شکست خورده است. سیستم کشتار سایبری.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصر همدان، پس از ترور ناجوانمردانه شهید مطهری، امام خمینی (ره) در 13 اردیبهشت 1358 در سخنانی خطاب به این جنایتکاران فرمودند: ما را بکشید ملت ما بیشتر بیدار می شود.

این سوال ساده ای نیست که یک فرد عادی می گوید، این موضع بزرگی است که رهبر بزرگترین جنبش انقلابی عصر امروز بیان کرده است. خون شهدا از ابتدای اسلام افکار عمومی را برانگیخته است.

* رفتار و عمل حاج قاسم بعد از شهادت تبدیل به یک مکتب بزرگ شد

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم همینطور، آمریکای جنایتکار در تخیلات خام خود به دنبال حذف قهرمان ملی ما با ترور حاج قاسم بود اما به گفته کارشناسان داخلی و خارجی و حتی خود آمریکایی ها ترور فقط حاج قاسم نبود. او آن را حذف نکرد، بلکه سیره رفتاری و عملی خود را به یک مکتب جهانی تبدیل کرد، مدرسه ای به نام مدرسه حاج قاسم.

پس از شهادت این مرد وارسته و قهرمان آزادیخواهان جهان، شاهد بودیم؛ عاملان این فاجعه هولناک از ترس انتشار افکار شهید سلیمانی باز هم ناجوانمردانه به قتل مجازی وی در فضای مجازی دست زدند و امسال یکی دو سال از حذف کاربران صفحات مجازی در تریبون های مختلف دست برنداشتند و حاج قاسم. هنوز زنده است چون جاده مدرسه بوده و هست.

به همین منظور با حسین ربیعی کارشناس رسانه و فضای مجازی به گفت وگو درباره علت قتل مجازی حاج قاسم پرداخته ایم که در ادامه مطلب به شرح آن می پردازیم.

be49dcdb 7525 4849 8795 14f57077832b خبر خاکستری

* ترور مجازی حاج قاسم همزمان با شهادت وی صورت گرفت

عصر همدان: ترور مجازی حاج کاسم از چه زمانی آغاز شد؟

ربیعی: ترور مجازی سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی از زمان شهادت وی آغاز شده و دشمنان جبهه مقاومت حتی صفحات کاربرانی را که در موضوع و محتوای حاج کاسم هشتگ گذاشته بودند از جمله سردار دلا، شهید سلیمانی و قهرمان جبهه حذف کردند. عکس و آرم سپاه و حتی آرم حزب الله را زدند.

* شهید سلیمانی برای شیطان بزرگ از سردار سلیمانی خطرناکتر است

نظام سلطه و در راس آن آمریکایی ها بر این باور بودند که با حذف شهید فیزیکی سلیمانی می توانند نام، یاد، مدرسه و جاده را نیز حذف کنند، لذا در 22 دی ماه 1396 ناجوانمردانه و ناجوانمردانه دست به این جنایت هولناک زدند. نصف شب.بدانند که شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برایشان خطرناکتر است زیرا امروز مکتب شهید سلیمانی به عنوان دبستان جبهه مقاومت در دنیا شناخته می شود و الگوهای این مکتب به سرعت می باشد. رایج و توضیح داده شد.

* مکتب سلیمانی نقطه اعتماد است و راه مقاومت را تبیین می کند

امروز محور مقاومت بر این مکتب استوار است، مکتبی که راه مقاومت را تبیین کرده و وحدت ایجاد کرده است.

عصر همدان: چرا صهیونیست ها و آمریکایی های غاصب حتی از انتشار عکس سردار سلیمانی می ترسند؟

ربیعی: مدیران صهیونیستی اینستاگرام مدام در تلاش هستند تا نه تنها صفحات انقلابیونی که با موضوع شهید سلیمانی مطالبی منتشر می کنند، بلکه صفحات سلبریتی ها و افراد تاثیرگذار که نوعی عشق و ارادت دارند را از این بستر حذف کنند. خود را به فرمانده و نابود کردن آن.

همه این اقدامات با هدف هموار ساختن راه حاج قاسم و مکتب جنایت استکبار و نجات ملت های آزادی خواه جهان از سلطه ظالمانه دشمنان بشریت با بیداری و روشنگری افکار جهانی است.

* حذف کاربران مجازی منتشر کننده مکتب سلیمانی، تناقض آشکار با آزادی بیان غرب است.

عصر همدان: آزادی بیان را در دنیای غرب چگونه یافتید؟

ربیعی: بدون شک حذف محتوای کلیدواژه توسط شهید سلیمانی تضاد آشکار آزادی بیان در غرب وحشی است. آنها دو نوع فیلتر را علیه کاربران خود در پلتفرم اینستاگرام اعمال می کنند که مبتنی بر هوش مصنوعی است. به طور کلی تصویر یا آرم یا محتوای مرتبط با شهید سلیمانی را حذف می کنند یا محدودیت های شدیدی اعمال می کنند.

* سرابی به نام آزادی بیان در دنیای وحشی غرب

و در نوع دوم از فیلتر حبابی استفاده می کنند، بنابراین در این نوع فیلتراسیون; انقلابیون، مذهبی ها و افراد خاصی که از کلیدواژه های سردار سلیمانی استفاده می کنند، جایگاه خود را در بین همفکران محدود می کنند و از گسترش تولید جلوگیری می کنند.

در اینجا به طور قطع می توان گفت؛ شعار آزادی بیان غرب صرفاً تقلب است.

* نقض حقوق بشر علیه ملت های آزادیخواه با اعمال محدودیت در فضای مجازی

عصر همدان: تاکنون مسئولان نسبت به این گونه محدودیت ها و نقض حقوق بشر در فضای مجازی علیه ملت ما اقدام کرده اند؟

ربیعی: متأسفانه خیر، انتظار داشتیم و درخواست های زیادی از مسئولان کشورمان در دولت قبل شد که حداقل با این زیاده خواهی اینستاگرام مخالفت کنند، اما این اتفاق نیفتاد و عدم توجه به مشکل آنها جای سوال دارد!

وقتی صاحبان اینستاگرام با تعداد قابل توجهی از کاربران ما به سودهای کلان می رسند و اقتصاد خود را تضمین می کنند، چرا از حق مسلم خود در انتشار محتوای ملی و آزاد بودن استفاده نکنیم؟!

ترکیه تسلیم آزار و اذیت صاحبان این پلتفرم ها برای انتشار محتوای ملی نشده است و شاهدیم که فیسبوک به عنوان مالک اصلی اینستاگرام در قرارداد، موظف به رعایت قوانین ملی ترکیه در زمینه توزیع محتوا است. کشورهای دیگر مانند روسیه همین کار را می کنند.

* الزام انتشار محتوای ملی در فضای مجازی یک ضرورت مسلم است

موضوع انتشار محتوای ملی موضوعی است که امروزه با توجه به استفاده گسترده از فضای مجازی باید در حوزه حاکمیتی به آن پرداخته شود تا مصرف کنندگان انقلابی

تا بتواند به انتشار شعائر دینی و ملی پاسخ دهد و شخصیتی مانند شهید سلیمانی را به عنوان قهرمان خود پاسخ دهد.

* جرد کاربران مجازی درداده سردار برای انتشار هشتگ #قهرمان

عصر همدان: واکنش کاربران صفحات مجازی به حذف بی رحمانه آنها از دنیای مجازی چه بود؟

ربیعی: وقتی کلیدواژه های #قهرمان، یعنی. #hero با تولید نزدیک به 13 میلیون محتوا در اینستاگرام، صاحبان این پلتفرم یا محتوای تولیدی را حذف کردند یا صفحات را یکی یکی حذف کردند، اما کاربران با حرکت جهادی که همچنان ادامه دارد، اقدام به ارسال محتوا می کنند. حالا یا بدون هشتگ یا با هشتگ بسته یا تصاویر تار به سراغ سردار دلها رفتند و عشق خود را به حاج قاسم نشان دادند.

*حاج قاسم حتی بعد از قتل مجازی زنده است / مدرسه حاج قاسم می درخشد

عصر همدان: صحبت های کاربران مجازی دردده سردار چیست؟

ربیعی: این کاربران در فضای مجازی می خواهند حرکت جهادی خود را فریاد بزنند که راه حاج قاسم ادامه دارد و در این جهاد مجازی با استفاده از توانمندی های مختلف به هر نحو ممکن نشان می دهند که مکتب حاج قاسم خوش می درخشد و گاه مستثنی نیست. .

این کاربران انقلابی درس مقاومت را از مکتب حاج قاسم که نشات گرفته از مکتب حسینی است آموخته اند و با قدرت و قدرت به کار خود ادامه می دهند.

عصر همدان: با تشکر از وقتی که برای توضیح ترور مجازی سردار دلیم برای رودآور و خوانندگان خوب این مجموعه خبری گذاشتید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید