قوانین استخراج ارزهای رمزنگاری شده را مرور کنید

زمان: 20:17
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1775010

رئیس جمهور با اشاره به موضوع ارزهای رمزنگاری شده و اهمیت سازماندهی آنها گفت: لازم است قوانین استخراج ارزهای رمزنگاری شده با همکاری وزارتخانه ها و نهادهای مربوطه مورد بازنگری قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجالاسلام سید ابراهیم رئیسی با اشاره به اهداف سفرهای استانی ، به گفته رئیس جمهور ، گفت: “دولت باید در همه نقاط کشور حضور داشته باشد ، زیرا در بسیاری از موارد پروژه هایی که بدون دلیل قطع شده اند پیگیری می شوند.” پایگاه داده مدیران ارشد در ملاقات های حضوری فعال می شوند.

رئیس جمهور اجرای تصمیمات سفرهای روستایی را برای گشودن گره در زندگی مردم مورد نیاز دانست و گفت: دولت مصمم است سفرهای روستایی و حضور مستقیم در بین مردم را با انرژی ادامه دهد.

رئیسی همچنین استفاده از اینترنت و ارتباطات اجتماعی را یک ضرورت اجتناب ناپذیر خواند و گفت: باید اقدامات لازم برای اتصال روستاهای بدون شبکه ارتباطی انجام شود تا دانش آموزان در این زمینه دچار مشکل نشوند.

وی خواستار برنامه ریزی برای اصلاح مدل مصرف در بخش آب ، برق و انرژی شد و گفت: در این راستا باید اقدامات اساسی و پایدار برای جلوگیری از هدر رفت و سوء استفاده صورت گیرد.

رئیس جمهور با اشاره به موضوع ارزهای رمزنگاری شده و اهمیت سازماندهی آن ، گفت: با توجه به اینکه استخراج ارزهای رمزپایه غیرمجاز می تواند مشکلاتی را در شبکه برق کشور ایجاد کند ، لازم است قوانین استخراج ارزهای رمزنگاری شده با همکاری وزارتخانه های مربوط بررسی شود. و آژانس ها “

رئیسی همچنین با تأکید بر اینکه به مشکلات ساکنان مناطق نفت خیز کشور از جمله ساکنان جزیره خارکف اهمیت می دهد و آنها را حل می کند ، گفت: و آنها فاضلاب را وظیفه خود می دانند.

وی در ادامه به مشکلات ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز اشاره کرد و گفت: دولت و شهرداری ها موظفند از همان ابتدا از ساخت بناهای غیرمجاز جلوگیری کنند.

رئیس جمهور همچنین با گرامیداشت هفته ناجا سخنان خود را ادامه داد: “نیروی انتظامی در زمینه های امنیتی ، پیشگیری از وقوع جرم ، اجرای قانون و انضباط اجتماعی فعالیت های گسترده ای دارد و همکاری دولت و پلیس در ایجاد صلح ، امنیت و نظم اجتماعی مثر است. به “

رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود پس از رأی اعتماد به کابینه محسن منصوری به عنوان استاندار تهران ، با اشاره به مشکلات و اولویت های استان تهران گفت: رفع آلودگی هوای تهران یکی از مسائل حیاتی است و من در صورت تصویب قانون در این زمینه معتقد باشید. در صورت اعمال دقیق مجلس ، بسیاری از آلودگی هوای تهران برطرف می شود.

رئیس جمهور خواستار نگاه ویژه اعضای دولت برای حل مشکلات استان تهران شد و گفت: دستگاه های مختلف باید برای حل مشکلات استان تهران با هم همکاری کنند و این همکاری می تواند به الگویی برای سایر استان ها تبدیل شود.

رئیسی همچنین از استاندار تهران خواست شبکه استانی تهران را فعال کرده و از طریق این شبکه تلویزیونی پیوسته با مردم استان ارتباط برقرار کند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید