قوانین رتبه بندی معلمان به طور مداوم در حال بازنگری است

قوانین رتبه بندی معلمان به طور مداوم در حال بازنگری است
وزیر آموزش و پرورش گفت: آیین نامه رتبه بندی معلمان مدام در حال بازنگری است و در این راستا جلسات زیادی برگزار می شود که تلاش می کنیم اجرا کنیم.

وی گفت: گستردگی خراسان شمالی مشکلاتی را در پوشش آموزشی خراسان ایجاد کرده است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: با وجود 12 هزار مدرسه خشتی، سنگی و صومعه سرا در کشور، دولت در تلاش است تا این موارد را طی سه سال آینده جمع آوری کند.

وی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم تا 3 سال آینده تمامی این پرونده ها جمع آوری شود.

وی می گوید: خیران مدرسه ساز و ستاد اجرایی فرمان امام در این راستا به کمک آموزش و پرورش خواهند آمد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: پراکندگی روستاها گاهی باعث کمبود نیروی کار و امکانات و تجهیزات می شود و تلاش زیادی برای رفع آن در این استان انجام شده است.

نوری گفت: در حال حاضر وضعیت استان از نظر نیروی انسانی و زیرساخت مناسب است و باید از ظرفیت و پتانسیل این منطقه در حوزه آموزشی استفاده شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: این گونه اقدامات و فرصت ها باید به عنوان الگو برای سایر استان ها معرفی شود، علاوه بر این الگوهای مناسب دیگری نیز وجود دارد که باید از آنها استفاده کنیم.

وی گفت: با وجود ظرفیت مناسب از نظر نیروی انسانی و زیرساخت ها و تجهیزات آموزشی، مسائلی نیز در این استان وجود دارد که در این سفر به آنها پرداخته می شود.

افتتاح مدرسه 12 کلاسه عدالت بجنورد، افتتاح مدرسه 12 کلاسه شهید محمدپور شهرستان مانه و سملقان، شرکت در جلسه شورای آموزش و پرورش، نشست با نمایندگان معلمان، نخبگان و تشکل های دانش آموزی از دیگر یوسف است. برنامه های نوری در سفر به خراسان شمالی.

دیدگاهتان را بنویسید