قول عجیب کی روش برای ماندن در فوتبال ایران

قول عجیب کی روش برای ماندن در فوتبال ایران

او در سه دوره جام جهانی و دو جام ملت ها سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بود اما در هیچ یک از این دو دوره نتوانست به همراه تیم ملی به دور دوم جام جهانی صعود کند یا در جام ملت ها روی سکو برود. اما او همچنان می‌خواهد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شود!

هرچند پس از سوت داور اسپانیایی در پاسخ به این سوال که آیا در تیم ملی فوتبال ایران باقی می ماند یا خیر، گفت که تصمیم گیری در این زمینه بر عهده او نیست و فدراسیون فوتبال باید تصمیم بگیرد. اما به نظر می رسد قول جدیدی به فدراسیون فوتبال داده و در تیم ملی باقی خواهد ماند.

او پس از نوک بازی ایران و آمریکا درباره جوانان تیم ملی صحبت کرد! دلیلش هم باید این باشد که تیم ملی فوتبال ایران بالاترین میانگین سنی را در جام جهانی داشته است. وی با میانگین 28.9 آمادگی خود را برای جوان سازی تیم ملی و ساختن نسلی جدید برای جام ملت ها اعلام کرد و گفت: البته همه تیم های ملی همیشه باید بازسازی شوند تا خون جدیدی در رگ هایشان جاری شود. بازیکنانی که از نظر سنی به سطح بالایی رسیده اند باید با بازیکنان جوان تر جایگزین شوند. همیشه باید خون تازه ای در تیم ملی باشد. اما فکر می کنم این تیم آماده حضور در جام ملت ها است و در این مورد تردیدی نداریم. سن و کیفیت مناسبی دارند. به همین دلیل فکر می‌کنم آن‌ها آماده هستند تا قهرمان جام ملت‌ها شوند. البته از نظر فنی هم باید به فکر بازیکنان دیگر باشیم و سعی کنیم بازیکنان جدیدی به تیم ملی اضافه کنیم. همانطور که در تهران دیدید، 11 بازیکن زیر 22 سال در تمرینات ما شرکت کردند. چند نفر از این گروه در جام ملت ها شرکت خواهند کرد.

بله درست متوجه شدید، کارلوس کی روش به فدراسیون فوتبال قول داده تیم ملی قهرمان جام ملت ها شود.

دیدگاهتان را بنویسید