قول ویژه گل محمدی پس از پیروزی مقابل پرسپولیسی ها

قول ویژه گل محمدی پس از پیروزی مقابل پرسپولیسی ها

یحیی گل محمدی پس از برتری 3 بر 1 پرسپولیس مقابل هوادار گفت: بازی خوبی بود اگرچه زمین شرایط سختی ایجاد کرد و کیفیت بازی را نداشت اما یکی از بازی های خوب فصل ما بود. یک موقعیت با کار ترکیبی به خصوص در جناحین و در پاس.

تعطیلات به لوکادیا و دیابت کمک می کند

سرمربی پرسپولیس توضیح داد که بعد از انتقاداتش از نحوه جذب مهاجم در ابتدای فصل، حالا خیالش از جذب لوکادیا و شیخ دیابات برای ادامه فصل راحت شده است. اگرچه این بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند، اما هفته به هفته از نظر آمادگی جسمانی و رسیدن به شرایط مسابقه بهتر می شوند. تعطیلات فیفادی به هر دوی آنها کمک می کند تا به وضعیت بهتری برسند. لوکادیا خوب است، اما دیابات هنوز به ما اضافه نشده است. لوکادیا در آخرین بازی دو گل به ثمر رساند.

گل محمدی در خصوص انتقاد خود از کیفیت زمین تستگردی و طول چمن آن گفت: بحث کوتاه یا بلند بودن چمن نیست، بلکه کیفیت آن مطرح است. قبل از بازی در نشست خبری گفتم واقعاً امکانات باشگاه های ایرانی در کل خوب نیست. تمرکز باشگاه ها، مدیران، اتحادیه فوتبال و سازمان لیگ باید این باشد که ورزشگاه ها قبل از شروع فصل چمن خوبی داشته باشند.

وی در ادامه حضور در نشست خبری گفت: ابتدا باید درگذشت مهدی یگانه یکی از مربیان سرشناس استان قم را که در زمان شروع فوتبال یکی از مربیان من بود را تسلیت بگویم. برای روح مجرد شادی و برای خانواده محترمشان صبر آرزو دارم. در مجموع بازی خوبی بود و به نتیجه ای که دنبالش بودیم رسیدیم. در هر دو نیمه فوتبال خوبی ارائه کردیم، اگرچه زمین ورزشگاه مناسب نبود، اما بازیکنانم به خوبی توپ را به گردش درآوردند. آنها به خوبی از کناره ها استفاده کردند و پاس های خوبی هم داشتند.

سرمربی پرسپولیس گفت: اینطور گل زدیم. بازی فیزیکی و فنی بود اما در کل برای ما خیلی سخت بود. با این حال بازیکنانم امروز توانستند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. آنها توانستند خود را از نظر روحی و جسمی برای این دیدار آماده کنند. آنها در بسیاری از درگیری ها دوئل ها را بردند و در بحث های فنی خوب عمل کردند. از همه آنها برای این فوتبال زیبا تشکر می کنم.

این برد تقدیم به هواداران

گل محمدی افزود: جای تشکر دارد که توانستند هواداران ما را خوشحال کنند و آنها را خوشحال کنند. این پیروزی را به همه پرسپولیسی های عزیز تقدیم کردیم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

بازی روی این چمن خیلی سخت بود

وی درباره کیفیت ورزشگاه تاسگردی گفت: بازی در این چمن خیلی سخت بود. من به شدت از آن انتقاد کردم و در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی در مورد آن صحبت کردم. امسال تیم های لیگ برتری از نظر جذب بازیکن و مربی و کیفیت وضعیت بهتری دارند اما متاسفانه سال به سال شاهد افت کیفیت ورزشگاه ها و امکانات خود هستیم. این موضوع واقعا جای نگرانی دارد و از تصمیم گیرندگان می خواهیم تمرکز بیشتری داشته باشند. آنها باید این مشکل را خیلی خوب مدیریت کنند.

پنالتی نبود

سرمربی پرسپولیس درباره تنبیه این تیم به هواداران گفت: با آنچه بچه های ما از بیرون دیدند و در فیلم مشخص بود، حیدری تصمیم اشتباهی گرفت. با اینکه خیلی خوب قضاوت و قضاوت بازی را انجام داد و خوب بازی کرد اما در این صحنه اشتباه فاحشی کرد. خوشبختانه این اشتباه روی نتیجه مسابقه تاثیری نداشت اما ناراحتیم که نتوانستیم برای پنجمین بازی متوالی دروازه خود را بسته نگه داریم. با این حال به تیم داوری می گویم خدا قوت و خسته نباشید. به لطف جوان‌سازی صورت گرفته و با تجربه‌تر شدن سایر داوران، از نظر داوری پیشرفت خوبی داشته‌ایم و این جای خوشحالی دارد.

دوست دارم جام را به پرسپولیس برگردانم

گل محمدی درباره عملکرد خوب خریدهای خوب پرسپولیس توضیح داد: هیچکس به خریدهای ما نزدیک نمی شود اما دوست دارم نتیجه زحمات بچه ها مشخص شود و جام قهرمانی را به باشگاه پرسپولیس برگردانیم. تمرکز خوبی برای ادامه دادن داشته باشید.” حفظ این بازیکنان و بازگرداندن آنها بسیار مهم است. قبلا هم گفتم بازیکنانی که به خدمت گرفته شدند به این دلیل آمدند که پرسپولیس را دوست داشتند و این تیم و هوادارانش را دوست داشتند.

وی افزود: با وجود پیشنهادات بسیار خوبی که از سایر تیم ها داشتند، پرسپولیس را به دلیل علاقه خود انتخاب کردند. این بازیکنان جای رشد دارند و امیدوارم بهتر شوند. ما نیز سخت کار می کنیم تا این اتفاق بیفتد. به هر حال بازیکنان باید با جان و دل با توجه به تیمی که انتخاب کرده اند کار کنند و این کار را به خوبی انجام می دهند.

همه بازیکنان سخت کار می کنند

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان ذخیره این تیم به هواداران گفت: بازیکنانی که وارد زمین می شوند از نظر فنی هیچ تفاوتی با سایر بازیکنانی که از ابتدا وارد زمین می شوند ندارند. هر بازیکنی که به زمین می رود با تمام وجود کار می کند. تکلیفش مشخص است و فرقی نمی کند چه کسی وارد میدان شود. همه بازیکنان با جان و دل کار می کنند و این برای من بسیار ارزشمند است.

زمین های تمرین قدیمی تهران همچنان مورد بی توجهی قرار دارند

گل محمدی درباره امکانات پایتخت توضیح داد: تهران از نظر استعداد یکی از استان های فوتبال کشور است. اگر 20 تیم شهرستانی به تهران بیایند باید جایی برای تمرین داشته باشند یعنی زمین خوب و با کیفیتی در تهران وجود داشته باشد که هر باشگاه 4-5 زمین خوب داشته باشد اما به این موضوع توجه نشده است. . هنوز زمین های تمرین قدیمی وجود دارد و آنها منتظرند تا هوا خوب شود، بهار بیاید و چمن رشد کند تا 2-3 ماه یک زمین تمرین خوب داشته باشیم.

نتوانستیم زمین تمرین خوبی پیدا کنیم

و ادامه داد: در فصل سرد دوباره تیم ها بدون زمین می مانند. متاسفانه ما هم این مشکل را داریم و فقط در زمین کاظمی تمرین می کنیم. ما هنوز نتوانسته ایم زمین تمرین خوبی پیدا کنیم. این زمین نیز در حال نابودی است. فصل سرما کم کم در راه است و هنوز مشکلات وجود دارد. وقتی ادعا می کنیم فوتبال حرفه ای داریم امکانات ما هم باید حرفه ای باشد.

دیدگاهتان را بنویسید