قیمت یک آپارتمان کوچک نقلی در تهران چقدر است؟

حتی حداقل خرید ملک در تهران بین 2.5 تا 3 میلیارد تومان هزینه دارد. البته این پیشنهاد به این معنا نیست که هیچ پرونده ای در بازار مسکن ارزانتر از این محدوده قیمتی وجود ندارد. اما واقعیت این است که واحدهای مسکونی سیار 50 تا 60 مترمربعی در تهران اگر حداقل امکانات لازم مانند آسانسور و پارکینگ را داشته باشند، بعید است زیر این محدوده قیمتی عرضه شوند. به جز برخی از محله های کم برخوردار در جنوبی ترین نقاط تهران که مثلاً به دلیل مجاورت با مناطق صنعتی، ارزش آنها کمتر است.

بازار مسکن در حال حاضر هم از نظر تعداد فایل های فروش و هم از نظر تعداد خریداران فعال و متقابل با مشکل مواجه است که این کمبود عرضه در گروه کنتور حمل و نقل بیشتر به چشم می خورد. این در حالی است که تقاضا برای این گروه متراژ همیشه بیشتر از آپارتمان های متوسط ​​و بزرگ است.

عدم قطعیت قیمت در بازار مسکن به این معنی است که هیچ خطی برای اندازه‌گیری محدودیت‌های معقول قیمت ملک وجود ندارد. همچنین میانگین قیمت های نهایی ثبت شده در معاملات توسط نهادهای مرتبط منتشر نمی شود و فعالان بازار مجبورند تنها به ادعاهایی که به صورت شفاهی درباره افزایش قیمت ها می شنوند اعتماد کنند یا در این شرایط مبهم به طور کامل از معامله کناره گیری کنند.

قیمت یک آپارتمان کوچک نقلی در تهران چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید