لازم نیست برای بازی دوستانه با تیم ملی آمریکا 100 درصد آماده باشید/ صندوق های کشتی در مسابقات گرگان شرکت کردند

ساعت: 09:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802351

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: نیازی به آمادگی 100 درصدی برای بازی های دوستانه در آمریکا نداریم و باید رزمی کاران را برای حضور در بازی های آسیایی مغولستان به مرز آمادگی کامل برسانیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی ; احسان امینی مربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره مرحله اول مسابقات انتخابی گفت: در واقع در چند دهه اخیر مسابقات قهرمانی کشوری مانند مسابقات گرگان را ندیده بودم زیرا بیشتر آن با بودجه کشتی همراه بود. نشان داد افرادی هستند که به عنوان یک پدیده خود را در تیم ملی تثبیت می کنند و ادامه این روند آینده مبارزاتی کشورمان را تضمین می کند.

وی ادامه داد: کشتی گیران در اوزان 57، 61 و 86 کیلوگرم قهرمان شدند که قبلاً ذکر نشده بود و مبارزه ای که بردند استثنایی بود، رقابت سالمی بین همه رزمی کاران کشور ایجاد کنید تا حق رسیدن به حق را داشته باشد. مالک

مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: در نهایت از دل این رقابت های جذاب یک تیم ملی ساخته و پرداخته خواهیم داشت. البته آینده مبارزات ایران نیز تضمین شده است. چون به رزمی کاران انگیزه کار نمی دهیم بلکه به آنها این باور را می دهیم که با جنگیدن و شکست دادن حریفان به راحتی می توانند به نایب قهرمانی تیم ملی برسند.

امینی در پایان گفت: این اردو که هم اکنون در خانه کشتی شهید صدرزاده در حال برگزاری است، برای حضور هرچه بهتر مردم در مسابقات دوستانه آمریکاست و علاوه بر کمک به کادرفنی، تمرکز بیشتری روی وزن های 79 و 86 کیلوگرم دارم. . وضعیت رزمی کاران طبیعتا به گونه ای نیست که به آمادگی کامل رسیده باشند؛ البته لازم نیست برای بازی دوستانه با آمریکا آمادگی 100 درصدی داشته باشند و باید رزمی کاران را برای بازی های آسیایی کاملا آماده کنیم. در مغولستان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید