«لایحه رتبه بندی معلمان» به هیئت امنا رفت

ساعت: 11:37
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792346

مجلس شورای اسلامی لایحه رتبه بندی معلمان را پس از 9 ماه بررسی و اختلافات فراوان مجلس و کمیسیون آموزش تصویب و به هیات امنا ارسال کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پس از گذشت حدود 9 ماه، مجلس شورای اسلامی با بحث های فراوان بین صحن و کمیسیون آموزش و تحقیقات، کلیات و جزئیات لایحه رتبه بندی معلمان را تصویب و پرونده را به هیئت امنا ارسال کرد.

محمدباکر کلیباف در جلسه علنی امروز چهارشنبه 24 آذرماه مجلس شورای اسلامی پس از بررسی لایحه نظام طبقه بندی معلمان در مجلس گفت: با تشکر من انجامش میدم.

وی افزود: همچنین لازم است همه نمایندگان به ویژه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات در رسیدگی به این لایحه تلاش کنند. با تشکر به. لایحه رتبه بندی معلمان نزدیک به یک دهه است که روند صعودی را طی کرده است، اما مجلس یازدهم و دولت سیزدهم توانسته اند برای خود تعیین تکلیف کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: علت طولانی شدن بازنگری در لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس این بود که باید زوایای مختلف این لایحه از جمله بودجه آن را در نظر می گرفتیم.

کلیباف گفت: بررسی لایحه رتبه بندی معلمان نیازمند کار تخصصی و دقیق بود و سعی کردیم در بازنگری در لایحه رتبه بندی معلمان معیشت معلمان، ارتقای آموزش و شایسته سالاری را مورد توجه قرار دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مهمترین سرمایه های این کشور یعنی. کودکان روی این کره خاکی در دسترس معلمان هستند و آینده کشور ما در گرو فعالیت معلمان است و معلمان باید توجه داشته باشند که دغدغه اول مجلس شورای اسلامی هستند ما توجه می کنیم تا بتوانند وارد شوند. آموزش و به فرزندان این کره خاکی بیاموزید که کار خود را با اشتیاق و شادی انجام دهند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید