لحظه واریز مابه التفاوت نمرات معلم؟

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش درباره آخرین وضعیت ارزشیابی معلمان گفت: ارزیابان در حال حاضر در حال بررسی مدارک معلمان هستند و پس از تکمیل ارزشیابی، رتبه بندی تعیین و به حسابرسی کشوری داده می شود. هیئت مدیره

لحظه واریز مابه التفاوت نمرات معلم؟

وی افزود: اعضای هیات بازرسی رتبه نهایی را مشخص و سپس حکم صادر می شود. بدیهی است برای این ماه امتیازات رتبه معلم مربی به همه معلمان تعلق می گیرد و پس از صدور حکم بر اساس رتبه آنها مابه التفاوت دریافت می کنند.

رئیس مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا صدور ارزشیابی برای همه معلمان سه ماه طول می کشد، گفت: ارزیابان کار خود را سریع انجام می دهند و کار به صورت فرآیندی است یعنی. مانند انتظار برای تمام شدن ارزیابی ها و سپس صدور حکم برای همه، اما به محض اتمام ارزیابی انفرادی، مدارک برای اعضای کمیته حسابرسی ارسال می شود و پس از بررسی آنها، رتبه مشخص می شود.

زارعی ادامه داد: زمانی که رتبه یک فرد مشخص شد می تواند به آن رتبه اعتراض کند که وارد چرخه اعتراض و رسیدگی می شود، یعنی یک ارزیاب دیگر باید کار را دوباره بررسی کند و مدارک را به کمیته ارزیابی ارائه کند تا رتبه مشخص شود. در چنین شرایطی، روند طولانی تر خواهد بود.

همچنین مصطفی بابایی; رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح ارزشیابی معلمان بسیار زمان بر است اما تلاش می کنیم ظرف سه تا چهار ماه آن را تکمیل کنیم.

روز گذشته وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: تا امروز 715 هزار معلم بازآموزی و 900 هزار نفر اعاده شده اند. درجه بندی و بازپرداخت حقوق در ماه جاری با کمک سازمان برنامه و بودجه پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید