لحظه واریز معوقات پنج ماهه مستمری بگیران کارگری

لحظه واریز معوقات پنج ماهه مستمری بگیران کارگری

در عین حال حقوق بازنشستگان در ششمین ماه سال افزایش یافت و به گفته رئیس تامین اجتماعی قرار است سازوکار پرداخت معوقات مشخص شود.

از بیستم شهریور ماه پرداخت حقوق بازنشستگان بر اساس ضوابط جدید آغاز می شود و این در شرایطی است که مستمری بگیران منتظر تعیین معوقات 5 ماهه اول سال هستند.

بر اساس احکام صادره، مستمری بگیران تامین اجتماعی از بیستم تا سی و یکم شهریور ماه (به ترتیب حروف الفبا) با افزایش 38 درصدی به اضافه 550 هزار تومان حقوق و مزایای خود را دریافت خواهند کرد.

همانطور که در گزارش ها آمده است جلسه ای برای تعیین مهلت پرداخت معوقات کارگران بازنشسته در حال برگزاری است.

در همین راستا اعضای شورای عالی بازنشستگان اعلام کردند که مطالبات مستمری بگیران قطعا تا پایان سال پرداخت می شود.

این در حالی است که هنوز زمان دقیق پرداخت معوقات مشخص نشده است و اعضای هیئت مدیره کانون بازنشستگی اعلام کردند جلسه ای با مدیرعامل CSR برگزار می شود. در این جلسه نحوه پرداخت معوقات پنج ماهه مستمری بگیران مطرح و به اطلاع مستمری بگیران می رسد.

پیش از این، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره زمان پرداخت معوقات گفت: در حال برنامه ریزی هستیم، همچنین جلساتی را با کانون بازنشستگان برگزار کرده ایم تا ساز و کار پرداخت معوقات مشخص شود.

وی در خصوص پرداخت معوقات به مستمری بگیران گفت: برای معوقات از فروردین تا اول شهریور برنامه ریزی شده است. پنج ماهه و نحوه پرداخت معوقات در اسرع وقت اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید