لزوم برجسته سازی بازار ماهی، فروشنده و برنج به عنوان نماد اقتصادی فریدونکنار


ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: 1401/03/19
کد خبر: 1854764

سیدمحمود حسینی پور با بیان اینکه بازار ماهی، دستفروش و برنج فریدونکنار و سایر تسهیلات باید به عنوان نماد اقتصادی و نماد اشتغال زایی برجسته شود، گفت: در این راستا باید به عنوان نمادی از بازار فروش ماهی، دستفروشان و برنج فریدونکنار به عنوان نمادی برای ایجاد اشتغال در نظر گرفته شود. وی گفت: برای گره گشایی از مردم این دیار و آبادانی و آبادانی فریدونکنار، همفکری نخبگان امری اجتناب ناپذیر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ سید محمود حسینی پور امشب در سفر یک روزه به فریدونکنار و دیدار با مردم، خانواده شهدا، فعالان سیاسی، اقتصادی و اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: ایران و افرادی چون سردار شهید حسین بصیر جان خود را فدای عزت و سربلندی می کنند. از این نظام مقدس

وی افزود: همواره قدردان رشادت های مردم دلیر و بلندپایه فریدونکنار هستیم و باید برای گره گشایی از مشکلات منطقه تلاش کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه نباید از ظرفیت های اقتصادی و زیرساختی فریدونکنار غافل شد، گفت: فریدونکنار یکی از شهرهای پویا و گردشگری استان است که باید برای افزایش توسعه و اشتغال پایدار در این کشور تلاش کنیم.

عالی ترین مقام دولتی استان ادامه داد: همه مسئولان اجرایی استانی و شهرستانی موظفند مشکلات فریدونکنار را به دقت رصد کنند چرا که کشور یکی از مناطق مورد اعتماد منطقه از نظر اقتصادی است.

حسینی پور تاکید کرد: بازار ماهی، دستفروش و برنج فریدونکنار و سایر امکانات باید به عنوان نماد اقتصادی و نماد اشتغال زایی برجسته شود تا با جذب گردشگری زمینه رونق کسب و کار در منطقه فراهم شود.

وی با بیان اینکه وجود آسیب های اجتماعی مختلف به هیچ وجه زیبنده فریدونکار نیست، گفت: با توسعه زیرساخت ها و ایجاد پروژه های فرهنگی باید هر روز بر زمینه پویایی و نشاط در این منطقه افزوده شود.

استاندار مازندران واگرایی و تفرقه نخبگان را یکی از چالش های اساسی در توسعه فریدونکنار دانست و گفت: برای رفع دغدغه های مردم این دیار و توسعه و آبادانی فریدونکنار همفکری نخبگان اجتناب ناپذیر است

یک مقام ارشد دولتی در استان با بیان اینکه فریدونکنار ظرفیت قابل توجهی در گردشگری جاده ای دارد، گفت: باید با ایده فرصت های مغفول مانده این شهرستان شکوفا شود.

حسینی پور با بیان اینکه باید سندی برای برنامه ریزی توسعه و اولویت های اقتصادی استان تهیه شود، گفت: فریدونکنار غنی از طلا نیست که باید از ظرفیت سواحل، کشاورزی و گردشگری برای ایجاد اشتغال پایدار نهایت استفاده را کرد.

استاندار مازندران در سومین سفر خود به شهرستان به همراه 50 نفر از مدیران استانی امروز پنجشنبه 16 خردادماه به فریدونکنار سفر کرد تا از نزدیک مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.

گفتنی است بازدید از چندین پروژه نیمه تمام، اعزام نماینده به تمامی روستاها برای گفتگو با اهالی روستا و احصای مشکلات و مشکلات آنان از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به فریدونکنار است.

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان آخرین برنامه سفر استاندار مازندران به فریدونکنار است.

در این سفر معاونین فرمانداری همچنین با برگزاری جلسات مختلف به بررسی و جمع بندی تک تک مشکلات شهرستان فریدونکنار پرداختند. واحدهای تولیدی، تولیدی و اقتصادی و بازار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی.

همچنین مسائل بخش های مختلف در حوزه کشاورزی، گردشگری، فرهنگی، زنان و خانواده و سایر بخش ها با حضور مدیران این بخش ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید