لزوم برخورد قاطع با عاملان جرایم خشن


ساعت: 14:40
تاریخ ارسال: 06/10/1401
کد خبر: 1894379

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در شهرستان بافک مطرح کرد؛

رئیس سازمان بازرسی کل کشور بر لزوم برخورد قاطع با عاملان جرایم سنگین تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد مردم با اقدامات خود باعث ایجاد ناامنی در جامعه شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا، خدائیان در گردهمایی قضات و مسئولان دادگستری با بیان اینکه قوه قضاییه دستگاهی است که مسئولیت اجرای عدالت را بر عهده دارد، اظهار داشت: این قوه قضاییه به عنوان دستگاه قضایی در حال اجرای عدالت است. وی بیان کرد: عدالت خواهی رسالت این قشر است و مردم از ما توقع دارند که عدالت را رعایت کنیم و این باری که بر دوش ما گذاشته شده بسیار معنی دارد چرا که مردم از ما انتظار دارند با صبر و حوصله به حرف آنها گوش دهیم.

وی با اشاره به اینکه مردم انتظار داشتند حکم در ساعت مقرر صادر شود، خاطرنشان کرد: وی تاکید کرد: جایگاهی که در آن قرار داریم جایگاه مهمی است و باید خدا را شاکر باشیم که در نظام جمهوری اسلامی ایران وظیفه حفظ حق و رفع باطل را بر عهده داریم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور آستانه تحمل پاسخگویی مردم را بالا دانست و گفت: در دوران تحول و دستاوردهای عالی، رئیس قوه قضائیه به مواردی که عنوان می شود عمل می کند و دنبال شعار نیست. ، در عین حال بر شأن و جایگاه او تاکید می کنند.قضاوت هم می خواهند به مشتریان احترام بگذارند.

وی صدور احکام لازم الاجرا، توجه به مقوله زندان و زندانی، کاهش جمعیت کیفری و… را عنوان کرد. از دیگر موضوعات مهمی که رئیس قوه قضائیه بر آن تاکید کرد و بر برخورد قاطع با مجرمان خشن تاکید کرد و گفت: نباید اجازه داد مردم با اعمال خود نظم و امنیت جامعه را بر هم بزنند.

بنابراین گزارش، در این جلسه برخی قضات و کارکنان اداری دادگستری این شهرستان مشکلات و مطالبات خود را با دکتر خدایان در میان گذاشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید