برخورد قاطع مسئولان با عاملان بازار شب عید/ کمیته امداد واسطه صدقه الهی است


ساعت: 15:09
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812827

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی متی گفت: به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و انتظار می رود کارکنان بازار شب عید را با شدت و قدرت بیشتری رصد کنند و با متخلفان قاطعانه برخورد کنند، بنابراین گرانی باعث نارضایتی نمی شود. در میان مردم.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از مرآت; حجت الاسلام والمسلمین مرتضی متی نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان که در مسجد امام این شهر برگزار شد، با اشاره به دور جدید مذاکرات گفت: وین : این یک تعهد است و برخلاف آنچه در رسانه های معاند تبلیغ می شود، توپ در زمین طرف مقابل است و امیدواریم این تیم انقلابی بتواند به سمت منویات رهبری حرکت کند و اثر تحریم ها را خنثی کند.

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان ادامه داد: به روزهای پایانی سال نزدیک می شویم و انتظار می رود کارکنان بازار شب عید را با شدت و قوت بیشتری رصد کنند و با متخلفان برخورد کنند، بنابراین گرانی باعث نارضایتی مردم نمی شود.

حجت الاسلام مطیعی با اشاره به 14 اسفند و سالروز کمیته امداد گفت: این نهاد یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که برای خدمت به مستمندان و نیازمندان جامعه ایجاد شده است و این کمیته به لطف خداوند ، به بسیاری از نیازمندان برای پوشش و کاهش چهره فقر در کشور کمک کرد.

وی همچنین این نهاد را واسطه بین نیازمندان و مؤسسان می داند و می افزاید: این سنت حسنه با شعار «آیید برای همه» از دیروز آغاز شد و از هر یک از ما انتظار می رود راه رحمت الهی را به بهترین نحو طی کنیم. توانایی. . “

نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان همچنین به سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در هفته آینده اشاره کرد و اذعان داشت: این کانون ها مهمترین زمینه فعالیت برای کشف و پرورش استعدادهای جوانان است. خودت و با جدیت دنبالش کن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید