لوازم جدید برای دوقلوهای رونالدو و جورجینا

لوازم جدید برای دوقلوهای رونالدو و جورجینا

جورجینا رودریگز به طرفدارانش نگاهی به تختخواب های دونفره جدیدش انداخت.

اینفلوئنسر باردار همچنین عکس هایی از سبدهایی که این دوقلوها در ماه های اول زندگی خود استفاده می کردند منتشر کرد. این تخت ها که Stokke Sleepi Mini نام دارند، هر کدام 373 قیمت دارند و دارای چرخ های قابل قفل هستند که به راحتی از اتاقی به اتاق دیگر منتقل می شوند. سازنده نروژی Stokke AS آنها را به صورت آنلاین برای والدین باردار به عنوان تختخواب هایی که “با رشد فرزند شما تکامل می یابند” ارائه می دهد و با افتخار می گوید که این تخت ها “حداکثر گردش هوا را برای خواب راحت” فراهم می کنند. این شرکت افزود: “شکل بیضی متمایز آن با ایجاد یک محیط دنج لانه مانند، احساس امنیت را برای کودک شما ایجاد می کند.”

جورجینا همچنین دو بسته نوزاد 279 پوندی Tripp Trapp را تحویل داد که شامل یک صندلی کودک و یک کیت است که به کریستیانو رونالدو و شریک زندگی‌اش اجازه می‌دهد به محض رسیدن به خانه، دوقلوهای خود را سر میز غذا بیاورند. سبدهای موسی که این زوج برای نوزادان خود استفاده خواهند کرد، از برند اسپانیایی CucosBaby است و در آزمایشگاهی در والنسیا، در سواحل شرقی اسپانیا ساخته شده است. آنها بیش از 200 یورو به صورت آنلاین می فروشند. این شرکت به والدین اجازه می دهد تا محصول را به نام فرزندان خود سفارشی کنند.

هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

جورجینا دسامبر گذشته اعلام کرد که این دوقلوها یک پسر و یک دختر هستند، اما نام آنها هنوز یک راز کاملاً محرمانه است. او با انتشار ویدئویی خنده دار در اینستاگرام با دختر چهار ساله شان آلانا مارتینا و سه فرزند کریستیانو (اوا و متئو و کریستیانو جونیور) جنسیت نوزادان متولد نشده را فاش کرد. جورجینا از 3 تا 1 شمارش کرد و چهار کودک بادکنکی را ترکاندند که از آن فلس های صورتی و آبی بیرون آمدند. آن دو پسر فریاد زدند: «پسر است» و دو دختر گفتند: «دختر است» و همه خندیدند و جشن گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید