لژیونر اروپایی در پرسپولیس؟

لژیونر اروپایی در پرسپولیس؟

ذخیره بعدی مدافع راست سابق پرسپولیس در دیناموزاگرب حتی صدای برانکو ایوانکوویچ را بلند کرد و او در این خصوص گفت:

محرم بازیکن ثابت تیم ملی است که دراگان اسکوچیچ در جام جهانی قهرمان شد و تیم آنها شانس زیادی برای صعود به این گروه دارد. “او این کار را نمی کند. البته هر مربی دیدگاه خودش را دارد. او بسیار قوی است، به خصوص برای سبکی که دینامو در آن بازی می کند.”

محرمی فوتبال را از جوانی ملوان شروع می کند. از سال 1391 نام او در لیست تیم ملی قرار گرفت و تا تابستان 1395 به قوی سپید وفادار ماند، اما پس از پیوستن ملوان به لیگ، راه تهران را در پیش گرفت و به عنوان یکی از سهمیه های تیم پرسپولیس به عضویت پرسپولیس درآمد. امیدها

صادق محرمی در اولین تلاش خود در پرسپولیس موفق شد به عنوان دو ملی پوش در پست خود حریفان اصلی یعنی رامین رضایان و حسین ماهینی را شکست دهد و در پست دفاع راست سرخپوشان در لیگ برتر به میدان برود. در لیگ شانزدهم با توجه به اینکه رضایان به مرور از جمع قرمزها جدا شد و ماهینی به پست دفاع چپ منتقل شد، محرمی در خط دفاع راست پرسپولیس قرار گرفت. برانکو به محرم اعتماد به نفس و تجربه لازم برای بازی را داد.

او توانست به پدیده پرسپولیس و لیگ برتر تبدیل شود. محرمی برای شصت و چهارمین بار و البته آخرین بار در دیدار مقابل الجزیره پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد. این بازیکن در 43 بازی لیگ برتر، 18 بازی آسیایی، 2 بازی جام حذفی و یک بازی سوپرجام با پیراهن قرمز به میدان رفته است. او تنها در دو فصل حضور در پرسپولیس دو قهرمانی لیگ برتر و یک سوپرجام را به دست آورد.

این بازیکن به امید کسب موفقیت و پیشرفت بیشتر با قراردادی 5 ساله به دیناموزاگرب پیوست اما هرگز به آرزوهایش در این تیم اروپایی نرسید.

حالا زمزمه هایی مبنی بر احتمال قرمز شدن دوباره این تیم ملی در سال جام جهانی شنیده می شود.

صادق محرمی البته یک سال دیگر با دیناموزاگرب قرارداد دارد اما شاید بتواند از این تیم جدا شود.

او می تواند به عنوان تیم ملی به پرسپولیس کمک کند و این باشگاه دوست ندارد باز هم مدافع راست فنی خودش را به خدمت بگیرد اما این وسط صادق محرمی شک دارد.

مدافع تیم ملی ایران به خوبی می داند که در جام جهانی در هر شرایطی مدافع فیکس دراگان اسکوچیچ است و برای فیکس شدن در قطر نیازی به بازی در پرسپولیس ندارد! محرمی همچنان امیدوار است با حضور در ترکیب ایران در جام جهانی و درخشش در قطر دوباره مورد توجه تیم های اروپایی قرار گیرد و فوتبال خود را در قاره سبز ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید