لژیونر جذاب به استقلال نزدیک شد

لژیونر جذاب به استقلال نزدیک شد

باشگاه های روستوف روسیه و العین امارات در پایان فصل جاری در نامه ای به باشگاه سانتا کلارا مدعی محمد محبی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران شدند. این موضوع توسط مدیر ورزشی باشگاه پرتغالی مورد توجه مدیر برنامه های باشگاه پرتغالی قرار گرفت. بازیکن فصل گذشته استقلال در جلسه ای با مدیر برنامه های خود اعلام کرد که علاقه ای به حضور در تیم روستوف روسیه ندارد. جدا از اینکه روسیه اخیراً با آشفتگی های سیاسی مواجه شده است، فوتبال این کشور مدت هاست که توسط فیفا و یوفا ممنوع شده است و این نمی تواند نویدبخش خوبی برای این بازیکن باشد.

باشگاه سانتا کلارا حالا باید بین امارات و استقلال تهران به عنوان مقصد بعدی محمد محبی یکی را انتخاب کند. باشگاه سانتا کلارا بند فسخ قرارداد محمد محبی را در نظر گرفته است، این بازیکن می تواند تا قبل از پایان قرارداد با پرداخت 3 میلیون یورو اردوی این تیم را ترک کند. با توجه به اینکه این رقم برای فروش محمد محبی به تیم های معروف فوتبال پرتغال مانند پورتو و بنفیکا بود اما در شرایطی که تیم سانتا کلارا به دسته پایین سقوط کرد و محمد محبی برای سانتا کلارا در لیگ برتر پرتغال بازی نکرد. فصل گذشته باشگاه پرتغالی باید نیازهای مالی خود را کاهش دهد.

پیش از این خجت کریمی، سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال گفته بود طی مذاکراتی که با باشگاه سانتا کلارا انجام شده، توانسته موافقت این باشگاه را برای دریافت موافقت محمد محبی به مبلغ 600 هزار یورو جلب کند و باید منتظر ماند و دید که آیا این مذاکره نتیجه ای خواهد داشت یا خیر. پایان مبارک.نه

دیدگاهتان را بنویسید