لیگ برتر بسکتبال بانوان ورودیه تیم های شرکت کننده در این مسابقات به نصف کاهش یافت


ساعت: 14:02
تاریخ ارسال: 1301/06/13
کد خبر: 1895024

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال اعلام کرد که برای تسهیل شرایط تیم های حاضر در لیگ برتر بانوان، ورودیه تیم ها تقریبا به نصف کاهش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فتانه ملک درباره قرعه کشی لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت: با توجه به شرایط مالی برخی تیم ها تصمیم گرفتیم از 31 مهرماه مسابقات را با حضور 10 تیم آغاز کنیم و برای سهولت حضور تیم های شرکت کننده تقریبا به نصف کاهش پیدا کردیم. هزینه ورودی

وی در ادامه افزود: هنوز برای ارزیابی و بررسی شرایط لیگ برتر امسال زود است چرا که رئیس فدراسیون و سایر همکارانی که در این زمینه تلاش می کنند در حال رایزنی با اسپانسرها هستند که ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال به مشکل حامیان مالی در لیگ برتر اشاره کرد و گفت: با توجه به عدم پوشش رسانه ای بازی ها، اسپانسرها تمایل چندانی برای حمایت از بسکتبال بانوان ندارند و از طرفی دیگر، حامیان مالی در لیگ برتر حضور دارند. تیم ها مشکل مالی دارند.» در عین حال برخی از تیم ها به دلیل سابقه حضور در لیگ مشتاق حضور در مسابقات هستند، بنابراین تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که مسابقات را با حضور این 10 تیم برگزار کنیم و نه به لیگ اول سقوط کند تا تیم ها با فشار کمتری در مسابقات شرکت کنند.

وی همچنین از تعویض تیم های جدید در هنگام انصراف برخی تیم ها خبر داد و یادآور شد: در لیگ برتر امسال این گزینه را برای تیم هایی که هنوز شرایط حضورشان مشخص نشده و اسپانسر ندارند در صورت انصراف قبل از شروع در نظر گرفته ایم. از مسابقات لیگ برتر تیم دیگری جایگزین آنها می شود تا سال آینده تعداد تیم ها را به 12 تیم برسانیم.

ملک در مورد کمک به تیم های لیگ برتری نیز خاطرنشان کرد: کمکی که توانستیم به تیم ها کنیم این بود که ورودی ها را کمتر از آقایان نگه داشتیم، تقریبا نصف مبلغی که آقایان می پردازند، اما واقعا شرایط سختی است.

دیدگاهتان را بنویسید