لیگ برتر والیبال آخرین هشدار به شهرداری ارومیه برای تسویه حساب و گشودن پنجره بین المللی

ساعت: 17:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۰
کد خبر: 1799519

فدراسیون والیبال با ارسال نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی خواستار رسیدگی فوری به پرونده تیم شهرداری ارومیه در فدراسیون جهانی والیبال شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ایران به تازگی به درخواست مسئولان فدراسیون والیبال میزبان مسابقات قهرمانی باشگاه های والیبال مردان آسیا در سال 2022 بود. با درخواست مسئولان استان آذربایجان غربی، ارومیه به عنوان میزبان این مسابقات انتخاب شد.

طبق فهرست اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) در پایان سال 2021، باشگاه شهرداری ارومیه پس از شکایت تعدادی از اعضای خارجی خود در سال های اخیر به دلیل عدم انجام تعهدات مالی بر اساس قرارداد جهانی والیبال، فدراسیون والیبال به دو محرومیت سراسری از نقل و انتقالات بین المللی و شرکت در مسابقات بین المللی محکوم شد.

یعنی در صورت برگزاری این مسابقات در ارومیه تیم شهرداری ارومیه به دلیل ممنوعیت حضور در مسابقات بین المللی نمی تواند در این مسابقات شرکت کند.

بر این اساس، کارکنان فدراسیون والیبال در جلسه ای که نیمه آذرماه با حضور مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه و کارکنان هیئت والیبال استان آذربایجان غربی در فدراسیون برگزار شد، این موضوع را بررسی و جمع بندی کردند. حل و فصل دو مورد و درخواست اقدام.

با گذشت بیش از یک ماه از برگزاری این جلسه و بی نتیجه ماندن روند حل این موضوع، فدراسیون والیبال با توجه به اهمیت این خانوار با ارسال نامه ای به مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی ضمن یادآوری موارد فوق، اعلام کرد: انقضاء. در صورتی که مشکل شکایت از شهرداری ارومیه در فدراسیون جهانی والیبال تا پایان آذرماه به طور کامل حل نشود و این تیم مجوز حضور در مسابقات بین المللی را دریافت نکند، فدراسیون والیبال باید میزبانی این مسابقات را فراهم کند. به شهر دیگری ایناهاش.

لازم به ذکر است این مسابقات در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال 1401 برگزار می شود و علاوه بر تیم قهرمان لیگ برتر 1400 ایران، این احتمال وجود دارد که تیم دیگری از کشورمان نیز میزبان مسابقات باشد.

دیدگاهتان را بنویسید