روشنفکر: فدراسیون و سازمان لیگ با برخی تسویه حساب کردند/ تایدر: پیروزی برای ما حیاتی است


ساعت: 19:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۸
کد خبر: 1809278

مربیان تیم های نفت ام اس و فوتبال درباره پدیده پیس صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با شهرهدرو گفت: سه امتیاز بازی فردا برای ما بسیار مهم است. در مورد حریفی که در چند بازی اخیر عملکرد خوبی داشته و می دانم بازی سختی با شهرهدی داریم اما باید برای کسب سه امتیاز تلاش کنیم. با این برد وضعیت روحی بازیکنان تغییر می کند.
وی بیان کرد: پیروزی برای ما بسیار مهم است اما هر دو باید آرام باشیم و سعی کنیم با پیروزی در این دیدار خودمان را شکل دهیم تا بتوانیم در مسابقات آینده راحت تری بازی کنیم.
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: با توجه به جو حاکم بر سازمان لیگ و فدراسیون متاسفانه نتوانستیم مجوز بازی برخی از نفراتی را که به خدمت گرفتیم بگیریم. الان فقط می‌توانیم از سه بازیکن استفاده کنیم تا بدهی‌های زیادی پرداخت شود، اما سازمان لیگ و فدراسیون اصرار دارند با چند نفر تسویه حساب کنند، اما وقتی پرسیدیم، اتفاقی نیفتاد و نمی‌دانم ماجرا چیست. وقتی درخواست کردیم، چند سال بعد 30 تا 40 درصد درخواست هایمان را بخشیدیم تا بقیه پول را بگیریم، اما برای برخی ماجرا فرق می کند. به هر حال امیدوارم در هفته آینده بتوانم بقیه افراد را نیز در اختیار داشته باشیم. اسدی، جبوری و شیخ ها را در بازی با شهر خودرو داریم.
وی گفت: 10 درصد درخواست بازیکنان به لطف مدیریت باشگاه پرداخت شده است اما واقعاً از نظر مالی مشکلات زیادی داریم و همه باید کمک کنند تا بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم. با وحدت و یکپارچگی.»

همچنین سلمان تاجدار که پنجشنبه شب به دلیل برکناری سرمربی شهر خودرو در نشست خبری پیش از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان حضور داشت، گفت: دیدار تیم های پایین جدولی روی میز است و نتیجه آن برای هر دو تیم بسیار مهم است. . .
وی گفت: تیم نفت با تغییراتی که در نیم فصل دوم ایجاد کرده با وجود کادرفنی خوب توانسته است پا را فراتر بگذارد و مطمئنا فردا کار را برای شهر ماشینی سخت می کند.
سرمربی تیم فوتبال شهر هودرو گفت: برای بازی فردا با تغییراتی که داشتیم به میدان می رویم چرا که می دانیم پیروزی در این دیدار بسیار مهم است تا روزنه امیدی برای ادامه و بقا در لیگ برتر باشد. امیدوارم شاهد بازی جوانمردانه باشم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید