سردار سلیمانی به جای پست کاندیدای گلوله شد / سمت / هنوز حساب خود را با آمریکا تسویه نکرده ایم

ساعت: 18:42
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797235

سردار علیرضا حیدرنیا گفت: استکبار باید دیه سرباز مطیع ولایت را بدهد چرا که حاج قاسم شبانه روز در راه دفاع از انقلاب و اسلام و ولی امر نایستاد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از A.ز تیتریکسردار علیرضا حیدرنیا فرمانده سپاه البرز امروز یکشنبه در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در استانداری برگزار شد، گفت: این خلاف جنایت آمریکا بود.

سردار علیرضا حیدرنیا افزود: استکبار باید دیه سرباز مطیع ولایت را بدهد چرا که حاج قاسم شبانه روز در دفاع از انقلاب و اسلام و ولی امر آن در اخلاص حاج قاسم کوتاه نیامد، همین بس که رسیدن بالاترین تخت همراه بود.

وی گفت: سردار سلیمانی به جای قبول پیشنهاد کاندیدای ریاست جمهوری، کاندیدای گلوله و ایثار ملت شد و افکار و رفتار حاج قاسم چیزی جز تابعیت خالص ولی زمان نبود. اوه افسرده

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه حاج قاسم نمونه کامل یک رهبر جهادی است و بصیرت و دشمنی او معلوم است، تصریح کرد: امروز قرآن با نوک نیزه نباید ما را از قرآن فصیح منحرف کند. ع) در کربلا بودن.

فرمانده سپاه البرز در خاتمه گفت: بصیرت یعنی اگر به موقع عمل نکنیم امام امت می تواند به مسلخ برود اما سربازانی مثل حاج قاسم به میدان آمدند تا شاهد این موضوع باشند، ما هنوز انتقام نگرفتیم و دشمن باید شبانه روز بترسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید