لیگ برتر والیبال اکبری سال گذشته به تیمش پیوست / دیدار حساس گنبدیه با نماینده آمل در هفته نهم

ساعت: 10:11
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786574

هفته نهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با 7 دیدار پیگیری می شود که دیدار گنبد و تهران از حساسیت ویژه ای در این رشته ورزشی برخوردار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نهم مسابقات والیبال باشگاه های برتر جام سردار دلا ایران فردا (چهارشنبه) با هفت دیدار در شهرهای تهران، سیرجان، یزد، گنبد، رامسر، تهران پیگیری می شود. گرگان و رفسنجان.

تمامی مسابقات این هفته از ساعت 16 آغاز می شود و در خانه والیبال تهران، تیم پیکان با هدایت پیمان اکبری به مصاف شهرداری ارومیه تیمی که اکبری سال گذشته هدایت آن را برعهده داشت، می رود.

شهرداری ارومیه هم اکنون با 7 برد و 20 امتیاز در رده دوم و پیکانی با 5 برد و 15 امتیاز در رده سوم قرار دارند. در صورت پیروزی پیکان در این دیدار تغییری در جایگاه او ایجاد نمی شود.

در دیگر جدال حساس این هفته تیم شهرداری گنبد میزبان لبنیات هراز خواهد بود. رقابت گنبد و آمل سابقه طولانی دارد و جایگاه فعلی آنها در جدول حساسیت این مسابقه را دوچندان کرده است.
شاگردان بهروز عطایی سرمربی لبنیات هراز با 5 برد و 13 امتیاز در رده چهارم و شهرداری گنبد با 4 برد و 13 امتیاز در رده پنجم قرار دارند.
برنده این مسابقات در رده چهارم جدول نهایی قرار دارد اما در صورت شکست پیکان مقابل شهرداری ارومیه، برنده دیدار گنبد و آمل به احتمال زیاد به رده چهارم صعود خواهد کرد.

تیم فولاد سیرجان که در هفته هشتم شهداب یزد را شکست داده بود، این هفته در یک بازی خانگی به مصاف ورامین می رود و امیدوار است بتواند این تیم را شکست دهد و پنجمین برد خود را کسب کند.
نماینده ورامین که هفته گذشته در دیداری خانگی مقابل شهرداری گنبد شکست خورد، به دنبال جبران باخت و پنجمین برد خود در این رقابت ها است.

سپاهان لیدر لیگ برتر مردان این هفته در شصتمین دیدار این رقابت ها در رامسر به مصاف هورسان می رود تا در صورت شکست جایگاه خود را تقویت کند. شاگردان مسعود آرمات سرمربی هورسان با 2 برد و 9 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند که این تیم در جدال با نماینده اصفهان به دنبال سومین پیروزی خود است.
هورسانی که در هفته هشتم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب سایپا شد، در 7 روز گذشته ریکاوری لازم را پشت سر گذاشته و به کسب امتیاز برای شکست سپاهان بسیار امیدوار است، اما شکست دادن شاگردان رحمان محمدی راد در اصفهان کار آسانی نخواهد بود.

شهداب یزد پس از شکست در خانه مقابل فولاد سیرجان، این هفته در سالن اختصاصی شهداب میزبان نارنجی سایپا خواهد بود. شهداب برای تثبیت جایگاه ششم خود محکوم به شکست سایپا است اما از سوی دیگر بازیکنان این تیم خودروسازی به دنبال سومین برد این هفته خود هستند.

تیم های پاس گرگان و مس رفسنجان که اولین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کنند، در هفته نهم مرحله مقدماتی این رقابت ها به ترتیب میزبان تیم های ارومیه آذربایجان و مریوان خواهند بود.
دو بازیکن تازه وارد که به صورت غیرمستقیم برای حضور در لیگ برتر می جنگند، هم اکنون در رده های دهم و یازدهم جدول قرار دارند و به دنبال چهارمین برد خود در این هفته هستند.

** برنامه کامل هفته نهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

سیرجان تالار سردار سلیمانی ساعت 16
فولاد سیرجان – شهرداری ورامین

یزد اختصاصی تالار شهداب ساعت 16
شهداب یزد – سایپا

گنبد، سالن المپیک، ساعت 4 بعد از ظهر
شهرداری گنبد – لبنیات هراز

رامسر سالن شهیدصدر ساعت 16
هورسان رامسر – سپاهان

تهران خانه والیبال ساعت 16
پیکان – شهرداری ارومیه

گرگان، تالار امام خمینی، ساعت 16.
گردنه گرگان – آذرباتری از ارومیه

رفسنجان تالار 9 روز ساعت 16
رفسنجان مد – راهنمای مردم مریوان
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید