لیگ برتر والیبال تقابل جذاب عطایی و اکبری در هفته هشتم

ساعت: 09:51
تاریخ انتشار: 1400/08/25
کد خبر: 1784690

هفته هشتم لیگ برتر والیبال ایران با نگاهی ویژه به دیدار تیم های هراز و پیکان دایری با تفکرات دو مربی پیشکسوت والیبال ایران، چهارشنبه با 7 دیدار پیگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هشتم مسابقات والیبال باشگاهی برتر جام سردار دلاجا فردا (چهارشنبه) با برگزاری 7 دیدار در شهرهای یزد، ورامین، تهران، آمل، اصفهان و ارومیه (دو دیدار) پیگیری می شود.

اولین دیدار این هفته لیگ برتر مردان از ساعت 15 در سالن غدیر ارومیه آغاز می شود و تیم شهرداری این شهر میزبان کپر رفسنجان خواهد بود. شهرداری ارومیه با 6 برد و 17 امتیاز در رده دوم و کپر رفسنجان با 3 برد و 9 امتیاز در رده دهم قرار دارند.

4 دیدار باقی مانده از هفته هشتم لیگ برتر از ساعت 16 آغاز می شود و در جذاب ترین دیدار تیم هراز دایری میزبان پیکان است. این دیدار از آن جهت حائز اهمیت است که تفکرات دو مربی با سابقه والیبال ایران (بهروز عطایی و پیمان اکبری) را بازتاب می دهد.
نماینده آمل با 5 برد و 13 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و پیکان با 4 برد و 12 امتیاز یک پله پایین تر از شیر جدول قرار دارد و همین موضوع حساسیت این دیدار را نیز افزایش می دهد.

در دو دیدار دیگر این هفته تیم های شهداب یزد و شهرداری ورامین که با 4 پیروزی در رده های پنجم و ششم جدول قرار دارند، به ترتیب میزبان استیلی سیرجان (جدول یازدهم) و شهرداری گنبد (جدول هشتم) خواهند بود.
شهرداری گنبد در صورت پیروزی در این دیدار اولین بازی خارج از خانه خود را خواهد برد. این تیم در هفته هفتم موفق شد مدافع عنوان قهرمانی فولاد سیرجان را شکست دهد و با انگیزه مضاعف به مصاف همنام خود ورامینی می رود.

دیدار شهداب یزد و فولاد سیرجان پنجاهمین دیدار مرحله مقدماتی لیگ برتر والیبال است و نماینده سیرجان پس از چهار هفته ناکامی به دنبال چهارمین پیروزی خود در این رقابت ها است.

تیم والیبال سایپا با یک برد، 6 باخت و 4 امتیاز در رده سیزدهم جدول پس از سه هفته بازی خانگی میزبان هورسان رامسر در خانه والیبال تهران است و ناصر شهنازی سرمربی این تیم به دنبال دومین برد خود در این مسابقه است. .
از سوی دیگر نماینده رامسر که از هفته ششم با مسعود آرمات هدایت می شود با 8 امتیاز و 2 پیروزی متوالی در دیدارهای خانگی از هفته ششم و هفتم در رده دوازدهم جدول قرار دارد. خودم.
در صورت پیروزی سایپا در این دیدار تغییری در جایگاه او ایجاد نمی شود اما در صورت پیروزی هورسان قطعا چند پله صعود خواهد کرد.

تیم پیشرو سپاهان این هفته بدون باخت در سالن 25 آبان مجموعه نقش جهان اصفهان به میدان می رود و پاس گرگان با سه برد و 10 امتیاز در رده هفتم حریف این تیم قرار دارد. این مسابقه از ساعت 17 آغاز می شود.

تیم آذربایجانی ارومیه در آخرین دیدار از هفته هشتم لیگ برتر مردان از ساعت 18 میزبان راه یاب مریوان است. آذرباطری برای فرار از قعر جدول محکوم به شکست نماینده مریوان است.

** برنامه کامل هفته هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

ارومیه تالار گدیر ساعت ۱۵
شهرداری ارومیه – رفسنجان مد

یزد اختصاصی تالار شهداب ساعت 16
شهداب یزد – استیل سیرجان

ورامین سالن شهید گل عباسی ساعت 16
شهرداری ورامین – شهرداری گنبد

تهران، خانه والیبال، ساعت 16.
سایپا – هورسان رامسر

آمل، تالار پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16.
ماندرا هراز – پیکان

اصفهان، سالن 25 آبان، ساعت 17:00.
سپاهان – پاس گرگان

ارومیه تالار گدیر ساعت 18.
آذرباطری ارومیه – رهبر مردم مریوان
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید