لیگ برتر والیبال نیان برنده دیدار با مس اعلام شد


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907355

سازمان لیگ فدراسیون والیبال نتیجه دیدار هفتم و ششم تیم های مس رفسنجان و نیان الکترونیک خراسان را 3 بر صفر به سود نماینده مشهد اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته ششم رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان باشگاه‌های کشور قرار بود روز چهارشنبه ۱۳ آبان با هفت دیدار در شهرهای تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان و یزد پیگیری شود. او دلیل بدهی این تیم را اعلام نکرد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه ای نتیجه آن دیدار را با نتیجه مشابه 25 بر صفر باخت فنی 3 بر صفر برابر تیم مس اعلام کرد.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال درباره آخرین وضعیت تیم مس گفت: نتیجه دیدار تیم های مس رفسنجان و نیان الکترونیک خراسان 3 بر صفر به سود نماینده مشهد اعلام شد.

محسن ترابی در پاسخ به این سوال که چرا نتیجه این دیدار باخت فنی محسوب نمی شود؟ وی افزود: با توجه به اینکه سازمان لیگ مانع از برگزاری این دیدار شد، ضرر فنی محاسبه نشد و نتیجه 3 بر صفر اعلام شد.

وی درباره حضور تیم مس در مسابقات بعدی لیگ برتر مردان گفت: باشگاه مس بدهی سال گذشته به بازیکنان و کادر فنی را مشخص کرده و مدارک خود را به فدراسیون ارائه کرده است، بنابراین مشکلی برای حضور در مسابقات بعدی وجود ندارد.

رئیس سازمان لیگ گفت: در هفته هفتم لیگ برتر مردان، خرسان رامسر میزبان مس رفسنجان است و این دیدار ساعت 16 روز چهارشنبه برگزار می شود.

هفته هفتم مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی مردان برتر باشگاه های ایران فردا (چهارشنبه ۲۰ آبان) با هفت دیدار در شهرهای گرگان، اردکان، تهران، سیرجان، رشت، مریوان و مشهد پیگیری می شود. بنابراین شاگردان هورسان رامسر که با 4 برد و 12 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند، این هفته در دیداری خانگی به مصاف مس رفسنجان خواهند رفت.

دیدگاهتان را بنویسید