لیگ برتر والیبال پایان باشکوه مسابقات / 1130 مسابقه والیبال در سال 1400


ساعت: 23:33
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815601

مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره لیگ برتر والیبال مردان ایران به مناسبت پایان خوش لیگ والیبال مردان و برگزاری یکهزار و 130 مسابقه از هزار و 400 دوره مسابقات قهرمانی والیبال ایران به شکل ویژه و باشکوهی در سالن فدراسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سی و پنجمین دوره مسابقات والیبال برترین های باشگاه های مردان ایران جام سردار دلها که از دومین یکشنبه آبان ماه آغاز شده بود، امشب (دوشنبه 23 اسفندماه) پس از 196 مسابقه با پیروزی به پایان رسید. از تیم مقاومت شهداب یزد. پیکان تهران نایب قهرمان شد و فولاد مبارکه سپاهان و فولاد سیرجان ایرانیان نیز عنوان سومی را در مجموع کسب کردند.

مراسم اختتامیه این مسابقات در سالن ویژه و باشکوه فدراسیون برگزار شد و تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز مراسم بود.

سپس جام و مدال به تیم های فولاد سیرجان ایرانیان و شهرداری ارومیه قهرمان و نایب قهرمان سال گذشته اهدا شد. برگزاری مراسم اختتامیه سال گذشته به دلیل اپیدمی تاج امکان پذیر نبود.

پس از این مراسم و بر اساس اعلام کمیته سامانه اطلاعات والیبال، اسامی 1400 بازیکن برتر در پست های مختلف اعلام شد و عنوان ارزشمندترین بازیکن به امین اسماعیل نژاد از تیم مقاومت شهداب یزد رسید.

لیست سایر اعضای تیم رویایی جام سی و پنجم به شرح زیر است:

بهترین مدافعان میانی: رضا عابدینی از مقاومت شهداب یزد و مهدی جلوه از فولاد سیرجان ایرانیان.

بهترین مهاجمان قدرت: پوریا فیاضی از پیکان و محتبی میرزادجانپور از مبارکه سپاهان اصفهان.

بهترین لیبرو: محمدرضا حضرت پور از تیم پیکان

بهترین پاسور: محمد طاهر واردی از پیکان

بهترین قطر پاسور: امین اسماعیل نژاد از مقاومت شهداب یزد

تیم پیکان تهران سپس در سال 1400 به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر حضور یافت و جام و مدال ها به بازیکنان و کادر فنی این تیم اهدا شد.

در مهمترین سکانس مراسم اختتامیه، مقاومت شهداب یزد بر روی سکو سی و پنجمین جام را بالای سر برد و بازیکنان و کادر فنی این تیم کاپ های خود را بالا بردند تا تماشاگران شاهد اوج جشن والیبال در پایان سال 1400 باشند. لیگ ها

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، وحید مرادی مشاور عالی، میلاد تقوی دبیرکل، امیرهوشبر سرپرست تیم ملی، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی، سردار حسین زارع کمالی جانشین فرمانده. تیم الکورپوس گدیر، شهرام عظیمی رئیس سازمان لیگ، محمد وکیلی سرمربی تیم ملی جوانان، روسای هیئت های والیبال استان های تهران و یزد، ابراهیم فیروزی رئیس کمیسیون داوران، محسن ترابی دبیر سازمان لیگ و مسئولان باشگاه های شهداب و پیکان از جمله مسئولانی بودند که کاپ، مدال و تندیس به این مراسم اهدا کردند.

دیدگاهتان را بنویسید