لیگ ملت های والیبال جاده 4 روزه برای معرفی قهرمان / 8 بازی برای مشخص شدن تیم اول


ساعت: 13:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۱
کد خبر: 1882578

چهره تیم قهرمان لیگ ملت های 2022 پس از انجام 8 بازی در 4 روز مرحله نهایی این رقابت ها در بولونیا مشخص می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ ملت های والیبال در گروه مردان روز یکشنبه 28 تیرماه به پایان رسید و هشت تیم از ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند صعود کردند. به مرحله نهایی با کسب مقام های اول تا هشتم

مرحله نهایی این رقابت ها از روز چهارشنبه نهم تیرماه در شهر بولونیای ایتالیا آغاز می شود و پس از برگزاری هشت مسابقه در چهار روز رقابت ها، با معرفی تیم ها از اول تا سوم روز یکشنبه دوم مردادماه به پایان می رسد.

چهارشنبه نهم تیرماه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها دو دیدار برگزار می‌شود که تیم‌های آمریکا (سوم مقدماتی) و برزیل (ششمین دوره مقدماتی) در اولین دیدار این مرحله به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ایتالیای میزبان (صدر مقدماتی) نیز در دومین دیدار روز اول به مصاف هلند (مرحله مقدماتی هشتم) خواهد رفت.

روز پنجشنبه 9 تیرماه، دو دیدار باقی مانده از مرحله یک چهارم نهایی برگزار می شود. تیم ملی والیبال ایران (رده‌بندی هفتم) نیز در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی از ساعت 23:30 به مصاف لهستان (مرحله دوم) می‌رود.

تیم های شرکت کننده روز جمعه 10 تیرماه استراحت می کنند و روز شنبه 10 مرداد مرحله نیمه نهایی با دو دیدار پیگیری می شود که برنامه مسابقات به شرح زیر است:

برنده مسابقه (ایتالیا-هلند) با برنده مسابقه (فرانسه-ژاپن)

برنده مسابقه (آمریکا-برزیل) با برنده بازی (ایران-لهستان)

دیدارهای مقدماتی و نهایی لیگ ملت های 2022 یکشنبه دوم مردادماه برگزار می شود، بنابراین این رقابت ها با عملکرد تیم های اول تا چهارم به پایان می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید