ماجراجویی «شانگهای» ادامه یافت/ اوج گیری کارگردان برای ساخت قسمت دوم

ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1790582

قسمت دوم این فیلم ابرقهرمانی پس از واکنش بی نظیر تماشاگران به «شانگهای و افسانه ده حلقه» ساخته می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قسمت دوم این فیلم درباره ابرقهرمان در شانگهای و افسانه ده حلقه به کارگردانی و نویسندگی دانیل کارتن ساخته شده است.

Shangchi and the Legend of the Ten Rings داستان یک استاد هنرهای رزمی را روایت می کند که پس از پیوستن به سازمان مرموز ده حلقه، با گذشته ای روبرو می شود که فکر می کرد آن را رها کرده است. قسمت اول این فیلم که شهریورماه امسال اکران شد، در حال حاضر با فروش 224 میلیون و 500 هزار دلاری، پرفروش ترین فیلم پس از تاج در آمریکا است.

شانگهای با معرفی اولین ابرقهرمان آسیایی و استفاده از تیمی متشکل از بازیگران عمدتا آسیایی وارد تاریخ دنیای سینمایی مارول شد. این فیلم تاکنون 431 میلیون و 900 هزار دلار در گیشه فروش داشته و در رتبه هشتم پرفروش ترین فیلم های گیشه قرار دارد.

علاوه بر ساخت شانگهای 2، کارتن در حال کار بر روی مجموعه ای از مارول است تا در سرویس پخش اینترنتی دیزنی پلاس نمایش داده شود. این سریال بخشی از یک قرارداد چند ساله جدید است که کارتن با مارول استودیو و انیکس کالکتیو برای Hulu امضا کرده است و طبق آن قصد دارد پروژه های تلویزیونی برای این دو شرکت بسازد.

کوین فیگی، مدیرعامل مارول استودیوز در بیانیه‌ای گفت: داستین همکار برجسته‌ای است که بینش و مهارت منحصربه‌فرد خود را در خلق شانگ چی و افسانه ده حلقه سرمایه‌گذاری کرده است.

ما در ساخت این فیلم با هم خوش گذراندیم و او ایده های خوبی برای داستان هایی داشت که می توانست در دیزنی پلاس متولد شود. به همین دلیل است که ما هیجان زده ایم که روابط خود را با این کارگردان گسترش دهیم و مشتاقانه منتظر شروع همکاری های بیشتری با او هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید