ماجرای انصراف از خرید پرسپولیس; سازمان لیگ دخالت کرد؟!

ماجرای انصراف از خرید پرسپولیس;  سازمان لیگ دخالت کرد؟!

در حالی که رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از بازی مقابل آلومینیوم و در گفتگو با خبرنگاران قول حضور یک مهاجم اروپایی در تمرین تیمش را داد و این مهاجم باید امروز در تمرین شاگردان یحیی گل محمدی شرکت می کرد اما به دلیل اینکه موضوع این گزارش حضور مهاجم پرتغالی در پرسپولیس منتفی است.

ژائو پدرو پریرا داسیلوا مهاجم مورد علاقه قرمزها با بازی در تیم های مطرحی مانند اورتون و پالرمو و همچنین بازی در لیگ چین فصل گذشته بود و یحیی گل محمدی پس از تماشای فیلم مسابقات او از این بازیکن خواست در تهران حضور داشته باشد. .

باشگاه پرسپولیس اقدامات لازم را برای آوردن این مهاجم 32 ساله به تهران انجام داده بود اما در دقیقه 90 در حالی که این بازیکن برای سفر به ایران راهی فرودگاه بود، اعلام شد که این سفر انجام نخواهد شد. محل. شرایط جذب بازیکن خارجی این بازیکن شرایط لازم برای حضور در لیگ ایران را ندارد.

با توجه به اینکه تیم این بازیکن در رده هشتم لیگ حرفه ای چین قرار دارد و طبق دستورالعمل جدید جذب بازیکن و مربی خارجی تیمش در جمع 6 تیم برتر لیگ چین قرار نگرفت، داسیلوا نتوانست به ایران بیاید. .

نکته عجیب در دستورالعمل جذب بازیکنان خارجی این است که تیم های لیگ برتری، بازیکنی مانند مهاجم پرسپولیس با سابقه بازی در تیم های مطرح اروپایی، نمی توانند به ایران سفر کنند، اما بازیکنان آفریقایی با این بازیکن به ایران می آیند. حداقل سختی ممکن – البته بازیکن بی کیفیتی نبود – حالا شاههدو شروع به جذب بازیکن از سودان کرده است!

دیدگاهتان را بنویسید