ماجرای تیراندازی صبح امروز در میدان ونک چه بود؟

ماجرای تیراندازی صبح امروز در میدان ونک چه بود؟

سرهنگ سعید راستی معاون عملیات سازمان پلیس آگاهی تهران در خصوص تیراندازی صبح امروز در میدان ونک گفت: ساعت 11 صبح امروز گروهی از ماموران مرکز آگاهی پلیس در حال انجام ماموریت بودند. قانون اسلحه، با شلیک گلوله به پای متهم و پس از سقوط سارق مسلح به زمین، وی قبل از ادامه تیراندازی به سمت ماموران دستگیر شد.

سرهنگ سعید راستی معاون عملیات سازمان پلیس آگاهی تهران در خصوص تیراندازی صبح امروز در میدان ونک گفت: ساعت 11 صبح امروز گروهی از ماموران مرکز آگاهی پلیس در حال انجام ماموریت بودند.

وی افزود: با مشاهده این صحنه بلافاصله پلیس برای دستگیری متهم وارد عمل شد و زمانی که سارق موتورسیکلت در محاصره پلیس قرار گرفت و موتورسیکلتش متوقف شد، ناگهان یک قبضه کلت را از زیر لباس بیرون آورد و شروع به تیراندازی به سمت پلیس کرد.

سرهنگ روستی گفت: ماموران با رعایت قانون استفاده از سلاح، متهم را با شلیک گلوله از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار دادند و پس از سقوط سارق مسلح به زمین، وی قبل از ادامه تیراندازی به سمت ماموران دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از جسد متهم یک قبضه کلت کمری و یک قبضه کلت کمری کشف و پس از آن متهم برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

دیدگاهتان را بنویسید