ماجرای حضور دستیار خارجی در تیم ملی فوتسال

ماجرای حضور دستیار خارجی در تیم ملی فوتسال

وحید شمسایی به مناسبت دیدار روز گذشته کادر فنی تیم ملی فوتسال با حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال و احسان اصولی رئیس کمیته فوتسال گفت: من فردی صادق هستم و همیشه این کار را انجام داده ام. سعی کردم صادق باشم و از هیچکس نمی ترسم.» در واقع تا امروز جلسات مختلفی با عزیزی هادم، رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، سپس به ما گفتند اجازه دهید تیم ملی فوتبال در مقدماتی جام جهانی بازی کند و بعد از آن یک جلسه داشته باشید

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: در همان مدت در جلساتی که با عزیزی هادم داشتم صحبت از دستیار خارجی شد و خوشحالم اگر حرفی بزند بر این اساس عمل خواهد کرد. در نهایت با حضور یک مربی خارجی موافقت کرد. پس از رضایت او با چند مربی آن زمان مذاکره کردیم و در نهایت با میکوئل اسپانیایی به توافق رسیدیم.

وی افزود: همزمان سفال منش از کانادا به ایران آمد و به همراه او و نظری مربیان تیم ملی مسابقات لیگ را تماشا کردیم که تاج را از آن خود کردم. در این مدت دو جلسه با اصولی رئیس کمیسیون فوتسال داشتم.

شمسایی گفت: روز گذشته دیدار خوبی با حسن کامرانی، دبیر کل فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته فوتسال داشتم. او مردی دلسوز و محترم است. از اواخر سال 77 تا به امروز با افراد مختلفی کار کرده ام، اما کامرانی فر با ورزش ایران آشنایی خوبی دارد و گرما و سرمای این ورزش را از داوری در لیگ های بزرگ فوتبال تا جام جهانی تجربه کرده است. راستش در اتاق دبیرکل همیشه به روی من باز بود و دیروز در کنار کادر فنی تیم ملی و کریمی سرپرست تیم و کسری قرارداد کادر فنی هم مطرح شد. مفاد بندهای این قرارداد به صورت جداگانه مورد بررسی قرار گرفت و مورد توافق طرفین قرار گرفت و در نهایت مقرر شد پس از طی مراحل اداری به امضای نهایی قرارداد برسد.

وی در مورد قرارداد خود برای دستیار خارجی افزود: با توجه به تغییرات رقابتی از سوی AFC قرار بر این شد که تغییراتی در نحوه بازدید و همکاری دستیار خارجی داشته باشیم. قرار شد سفال منش با توجه به این تغییرات آخرین مذاکرات را با این مربی انجام دهد و در صورت موافقت، قرارداد از سوی فدراسیون نهایی شود.

دیدگاهتان را بنویسید