ماجرای درگیری مرگبار الهلال و سپاهان در حال تغییر است

قرعه کشی هجدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا انجام شد که طی آن سپاهان باید در دیداری حساس و مهم به مصاف الهلال برود. با توجه به اینکه 48 ساعت مانده به تاریخ برگزاری مسابقات این دوره از مسابقات باید شاهد فینال جام ملت های آسیا باشیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال تغییر زمان برگزاری مسابقات است.

دیدار نهایی جام ملت های آسیا در تاریخ 10 فوریه (21 باخمن) و دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نیز در روزهای 12 و 13 فوریه (23 و 24 باخمن) برگزار می شود. پنج گزینه مختلف برای تاریخ این دور ارائه کرد.

اولین گزینه این است که دور اول مرحله یک شانزدهم نهایی در روزهای 13 و 14 فوریه (24 و 25 باخمن) برگزار شود. گزینه دوم 14 و 15 فوریه (25 و 26 فوریه) و گزینه سوم 19 تا 21 فوریه (30 فوریه تا 2 مارس) است، مشروط بر اینکه بازی های برگشت در 26 تا 28 فوریه (7 تا 9 مارس) باشد. ) که برگزار خواهد شد.

گزینه بعدی 11 تا 13 مارس (21 تا 23 مارس) بود و در نهایت گزینه پنجم این است که تاریخ های از پیش تعیین شده را بدون تغییر نگه دارید.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز تصمیمی رسمی برای تغییر تاریخ مرحله یک هشتم نهایی نگرفته است زیرا انتظار می‌رود پس از هماهنگی و رایزنی با باشگاه‌های شرکت‌کننده و مسئولان مربوطه، برنامه نهایی بازی‌ها اعلام شود.

به گفته منابع الشرق الاوسط، هنوز جلسه ای در کمیته مسابقات AFC برای تعیین تاریخ مرحله یک هشتم نهایی برگزار نشده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال جمع آوری نظرات باشگاه ها در این مرحله است تا در نهایت کمیته مسابقات فدراسیون تاریخ برگزاری مسابقات را اعلام کند. منابع الشرق الاوسط اشاره کردند که گزینه سوم گزینه مورد قبول باشگاه ها و نزدیک ترین گزینه به اجراست.

لازم به ذکر است که شبکه الاخباریه نیز مدعی شده بود که دیدارهای هجدهمین دوره لیگ قهرمانان آسیا در روزهای 29 و 30 بهمن ماه (30 بهمن تا 1 اسفند) برگزار می شود.