ماجرای عکس جنجالی خدانور چیست؟


ساعت: 23:09
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909871

از روز گذشته عکس متهمی که به کافه دستبند زده بود در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و برخی رسانه ها او را به عنوان یکی از قربانیان اغتشاشات اخیر به مردم معرفی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از روز گذشته عکس متهمی که به کافه دستبند زده بود در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود و برخی رسانه ها او را به عنوان یکی از قربانیان اغتشاشات اخیر به مردم معرفی می کنند.

دادستان زاهدان در این خصوص توضیح داد:



فردی که هم اکنون عکس او به نام «خدانور لجایی» در رسانه های معاند دست به دست می شود «صادق کبدانی» معروف به «یاغی» و تبعه افغانستان است.

این مرد تیرماه امسال به اتهام سرقت دستگیر و ششم مردادماه با قرار وثیقه آزاد شد. این سارق کهنه کار که دارای چندین شکایت خصوصی و سابقه 16 سرقت است، 19 مهرماه امسال در جریان سرقت دیگری در درگیری مسلحانه با پلیس کشته شد.

تصویر منتشر شده از سارق مربوط به ابتدای تیرماه است. به گفته دادستان نظامی، این شرور مسلح بود، اما به دلیل تضییع حقوق شهروندی، مردی که او را به میله بسته بود، سه ماه پیش محاکمه شد.

ماجرای لیوان آب در کنار متهم از این قرار است که او از مأموران آب خواست و آنها یک لیوان آب به او دادند و پس از نوشیدن آب توسط متهم، مامور لیوان آب را روی سکو گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید