ماجرای لغو اردوی سپاهان؛ آیا مشکل تاج طلایی است؟

ماجرای لغو اردوی سپاهان؛  آیا مشکل تاج طلایی است؟

لغو اردوی زمستانی تیم فوتبال سپاهان به دلیل بیماری چند بازیکن این نگرانی را ایجاد کرده است که تیم اصفهانی نیز مانند استقلال با بحران مواجه شود و حضور پرتعداد بازیکنان و سایر اعضای تیم کرونا چالش سختی باشد. تیم. ايجاد كردن.

عباسعلی ربیع در این خصوص گفت: در این شرایط که شیوع آمیکرون در کشور افزایش یافته است ممکن است در هر مجموعه یک یا دو بیمار داشته باشیم. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. افرادی که احتمالاً آزمایششان مثبت است قرنطینه می شوند و پس از اتمام دوره بیماری و درمان به مجموعه اضافه می شوند.

پزشک سپاهان در خصوص اینکه بیم وجود شرایطی مانند استقلال در بین زردپوشان وجود دارد، گفت: تعداد افراد مبتلا به این بیماری به حدی نیست که بتوانیم بگوییم چیزی شبیه تیم استقلال است. یکی دو نفر آلوده و قرنطینه شده بودند. آمار و ارقام در برخی رسانه ها فقط حدس و گمان است. اگر فردی مریض باشد و علائم داشته باشد، آزمایش می دهیم، اگر نتیجه مثبت باشد او را از تیم کنار می گذاریم و باید قرنطینه شود.

وی در خصوص لغو اردوی بندرعباس نیز گفت: نه به این دلیل که برخی افراد مبتلا شده اند، بلکه به این دلیل که شرایط کشور به گونه ای است که سفر به دلیل اقامت در فرودگاه، پرواز، هتل و… در خطر بالایی قرار دارد. منطقی است که تیم اردوی ما را تمرین کند.

ربیع در خصوص آخرین وضعیت یاسین سلمانی گفت: یاسین در حال حاضر به صورت انفرادی تمرین می کند و انشاالله یکی دو روز دیگر به تمرینات تیم اضافه می شود و پا به توپ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید