ماجرای لیست عجیب یحیی برای پرسپولیس در فصل آینده

ماجرای لیست عجیب یحیی برای پرسپولیس در فصل آینده

فصل درخشان قرمزهای پایتخت با کسب هر جام در دسترس آنها به پایان رسید. در حالی که یحیی گل محمدی در مصاحبه ای پس از پایان فصل و کسب سه گانه باعث نگرانی هواداران تیمش شده بود، گفت و گوی امروز با یکی از سایت های خبری حاکی از آن است که او قصد دارد فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس بنشیند. سرمربی پرسپولیس که البته در این مصاحبه گلایه هایی از مدیریت این باشگاه داشت، این خبر را به هواداران تیمش داد که فصل آینده هدایت سرخ ها را برعهده خواهد داشت.

گل محمدی می گوید؛ تلاش ما این است که تیم خوبی برای آسیا بسازیم. امیدوارم تیم ما حفظ شود و بتوانیم با جذب چند بازیکن دیگر برای حضور قدرتمند در آسیا، تیم خود را تقویت کنیم. طبق برنامه ریزی که انجام دادیم تمرینات ما از 14 تیرماه شروع می شود و از باشگاه خواستم اردوی 10 روزه ای را از 30 تیرماه در ترکیه انجام دهد و یحیی نیز روز یکشنبه اسامی 3 بازیکن در پست های دفاع، هافبک و هافبک را اعلام کرد. حمله کنند. باشگاه تصمیم گرفته است در اسرع وقت مذاکرات برای استخدام آنها را آغاز کند.

اگرچه هنوز نام یحیی برای این 33 پست مشخص نیست، اما خیلی ها تعجب کردند که گل محمدی تنها 3 بازیکن را برای فصل آینده به باشگاه معرفی کرد. به خصوص اینکه پرسپولیس فصل آینده قرار است در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد و طبیعتا برای عملکرد خوب در این رقابت ها باید تقویت شود. اما پشت لیست عجیب یحیی برای باشگاه پرسپولیس چیست و چرا سره پوشان سرمربی تیم برای خرید درویش و تیم مدیریتی پرسپولیس تنها اسامی 3 بازیکن را اعلام کرد؟

طبق قوانین جدید نقل و انتقالات برای فصل آینده، هر تیم تنها می تواند 19 بازیکن بزرگسال داشته باشد و 3 سهمیه برای تیم های زیر 25 سال لغو شده است. بنابراین تیم ها نمی توانند تعداد زیادی از بازیکنان بزرگسال را خریداری کنند. جدا از بازیکنانی که قراردادشان با پرسپولیس تمام شده و هنوز قراردادشان تمدید نشده است، پرسپولیس در حال حاضر 16 بازیکن قرارداد دارد که همگی برای یک سال آینده با پرسپولیس قرارداد دارند.

علیرضا بیرانوند، احمد گوهری، علی نعمتی، فرشاد فرجی، مرتضی پورعلیگنجی، دانیال اسماعیلی فر، وحید امیری، کمال سوگادا نیا، وحدت حنان اف، سینا اسدبیگی، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، سروش رفیعی، محمد پری لیرایان، مهدی لیرایان و مهدی عبدی. 16 بازیکن در لیست بزرگسالان پرسپولیس حضور دارند و برای فصل آینده با این باشگاه قرارداد دارند. بنابراین یحیی تنها 3 جای خالی دارد به استثنای بازیکنانی که قراردادشان برای تمدید است و به همین دلیل اسامی 3 بازیکن را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده است.

سعید صادقی، گئورگی گلسیانی، امید عالیشاه، میلاد سرلک و عیسی آل کثیر بازیکنانی هستند که قراردادشان با پرسپولیس به پایان رسیده و مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکنان در حال انجام است. در صورت به خدمت گرفتن 3 گزینه اصلی یحیی برای فصل آینده، لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس پر می شود و گل محمدی باید به ازای هر بازیکن تمدید شده، یک نفر را به لیست مازاد خود اضافه کند.

یحیی هنوز لیست بازیکنان مازاد را به مدیران پرسپولیس اعلام نکرده است و منتظر است ابتدا جذب بازیکنان جدید و گسترش بازیکنان مشخص شود و پس از آن به سراغ بازیکنان مازاد برود. خریدهای پرسپولیس برای فصل آینده مطمئنا بیش از 3 بازیکن خواهد بود و یحیی به تدریج اسامی بازیکنان مورد نظر خود را به مدیران پرسپولیس اعلام خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید