ماجرای پرسپولیس ستاره محبوب برانکو نیست

ماجرای پرسپولیس ستاره محبوب برانکو نیست

علی گلی زاده ستاره ایرانی شارلوا سومین گل تیم ملی کشورمان را مقابل سوریه به ثمر رساند و 3 بازیکن حریف را در محوطه جریمه دریبل کرد.

این بازیکن چپ پا و تکنیکی چندی پیش قراردادش را با تیم بلژیکی تمدید کرد اما 3 سال پیش به عنوان بهترین دوستش مهدی ترابی نزدیک بود پرسپولیسی شود!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس قبل از شروع لیگ هجدهم دست روی دو بازیکن جوان و تکنیکی سایپا گذاشت. مهدی ترابی 23 ساله و علی گلی زاده 22 ساله! یکی با پای راست و فنی و دیگری با پای چپ و دریبل.

مهدی ترابی در تاریخ 10 تیر 1395 با توافقی ویژه به پرسپولیس پیوست. با توجه به محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات، بین پرسپولیس، سایپا و ترابی به توافق رسید و بر این اساس وی پس از نیم فصل حضور در سایپا رسما به پرسپولیس اضافه شد. علی گلی زاده دوست صمیمی مهدی ترابی اما با وجود علاقه به تیم پرسپولیس راهی لیگ بلژیک و تیم شارلوا شد.

این چپ پای تکنیکی که در تیم های جوانان، جوانان و امید ایران بازی می کرد، لژیونر شد تا به پیراهن تیم ملی برسد و به خواسته اش برسد. گلی زاده که در آن زمان به مهره اصلی تیم ملی تبدیل شده بود، در حالی که مهدی ترابی راهی پرسپولیس شد، احساسات خود را برای رسیدن به هدف فوتبالش کنار گذاشت. مهدی ترابی در پرسپولیس خوش درخشید و ستاره شد اما به همان اندازه از ترکیب اصلی تیم ملی حذف شد و با علی گلی زاده برعکس شد.

امید نورافکن درباره او می گوید: می دانم شاید دوست نداشته باشند بگویند، اما علی گلی زاده پرسپولیسی است، او واقعا پرسپولیسی است و اگر بخواهد به ایران بیاید این تیم را انتخاب می کند.

پیش از این یاسمن فرمانی فوتبالیست مشهور و همسر استقلال علی گلی زاده از پرسپولیسی بودنش خبر داده بود و گفته بود: «علی در مصاحبه ای فاش کرد که من استقلالی هستم اما مشکلی نیست. اگر علی بخواهد به پرسپولیس برود مانع او نمی شوم. علاوه بر این من از هر تیمی که علی در آن بازی می کند حمایت می کنم.

البته بعید به نظر می رسد که علی گلی زاده بخواهد به فوتبال ایران بازگردد اما در بازگشت به احتمال زیاد به تیم محبوب دوران کودکی اش یعنی پرسپولیس خواهد پیوست.

دیدگاهتان را بنویسید