حرکت استثنایی ستاره محبوب برانکو در پرسپولیس

حرکت استثنایی ستاره محبوب برانکو در پرسپولیس

پس از دریبل، علی شجاعی مدافع سپاهان توپ را به زیبایی روی دروازه حریف فرستاد و کمال کامیابی نیا با ضربه سر به سبک مهاجمان شش امتیازی گل ارزشمند و پیروزی پرسپولیس را به ثمر رساند.

شاید زدن چنین گلی برای یک هافبک دفاعی تعجب برانگیز باشد اما کمال کامیابی نیا در زمان قهرمانی ایران بهترین گلزن بود!

کمال کامیابی نیا در تیم پاس نونهالان حضور داشت که با پاس نوجوانان قهرمان تهران و ایران شد. کمال مهاجم این تیم بود که توانایی استثنایی در گلزنی داشت. او در یک سال 18 گل برای پاس به ثمر رساند. او حتی در دو رده پاس به طور همزمان بازی کرد و گل قهرمانی را روی پاس به ثمر رساند.

شاید برای بسیاری از هم تیمی ها و دوستان کامیابی نیا در این پاس تعجب آور بود که چگونه کمال در عین حال که اساسا هجومی می کرد، هافبک دفاعی خوبی شد. او تا قبل از رفتن به مس کرمان مهاجم بود اما پس از بازدید مهدی تارتار از راه آهن تهران به خط هافبک رفت و در پست هافبک دفاعی موفقی به کار خود ادامه داد.

او در تمام این سال ها در تمام مسابقات قهرمانی پرسپولیس (از زمان برانکو تا یحیی گل محمدی) حضور داشت و بیشتر به عنوان هافبک و جنگنده مخرب بازی کرد. با این حال هر وقت فرصتی پیش می آمد مانند این دیدار مقابل سپاهان اصفهان پیش می رفت و به لطف تجربه بازی در خط حمله موفق به زدن گل های زیبا و ارزشمندی شد.

اگر یحیی گل محمدی به کامیابی نیا اجازه دهد تا در دیدارهای آینده تاثیر بیشتری داشته باشد، شاید او هم مانند احمد نورالهی بتواند در فصل گذشته لیگ بیست و یکم بیشترین گل را برای تیمش پرسپولیس به ثمر برساند.

دیدگاهتان را بنویسید