ماجرای پوشش روزنامه نیویورک تایمز از رهبر انقلاب

در این گزارش که روز جمعه ۴ شهریور منتشر شد، ۴ منبع آگاه این روزنامه که از وضعیت رهبر انقلاب مطلع هستند، این مطلب را بیان کردند.

این گزارش نیویورک تایمز زمانی منتشر شد که چند روز پیش برخی از ورزشکاران مطرح کشور از دیدار خود با رهبر انقلاب خبر دادند اما این روزنامه عدم توزیع عکس های این دیدار را بهانه ای برای تکذیب واقعیت دانست. از این خبر

سایر رسانه های ضد ایرانی نیز به شدت این خبر را از نیویورک تایمز منعکس کردند.

العربیه مدعی شد که حذف خبر دیدار علنی رهبر ایران از رسانه ها همزمان با لغو نشست سالانه وی با اعضای مجلس خبرگان رهبری گمانه زنی ها را درباره سلامت و زندگی وی افزایش داده است.

بی بی سی فارسی با انتشار پستی در اینستاگرام خود نوشت: آیت الله خامنه ای بیمار است.

ایندیپندنت فارسی در مطلبی تاکید کرد: عملیات رهبر حکومت ایران در یک مرکز درمانی ویژه واقع در محل سکونت ایشان در تهران انجام شد!

اما تنها چند ساعت پس از بازتاب رسانه ای نیویورک تایمز، عکس هایی از رهبر انقلاب در جمعی از دانشجویان و شرکت در مراسم اربعین همراه با سخنرانی ایشان منتشر شد که باز هم باعث بی حیایی رسانه های بیگانه شد.

رسانه هایی که از هر فرصتی برای نشان دادن وضعیت وخیم ایران استفاده می کنند، این بار با شایعه در خطر بودن جان رهبر معظم انقلاب، سعی کردند دولت را به کتمان اخبار سلامت رهبران متهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید