مادران و همسران باید ورزش را در خانواده تشویق کنند / بی تحرکی و افسردگی حامل ویروس شیطانی است

متأسفانه من در طول هفته کمی وقت خود را به ورزش اختصاص می دهم ، بنابراین سعی می کنم مسافت های کوتاهی را پیاده روی کنم. »شاید به همین دلیل است که برای من در اولویت نیست.

“همه افراد در طول روز و شب از وقت آزاد زیادی برخوردار می شوند ، اما من فکر می کنم افراد کمی سعی می کنند از این زمان برای ورزش استفاده کنند. اکثر مردم اوقات فراغت خود را در کنار تلویزیون ، رفتن به رستوران ها و مهمانی ها می گذرانند.” او گفت.. استفاده کنید.

تمرینات باید در شخصیت افراد دوران کودکی نهادینه شود

این شهروند می گوید: “من فکر می کنم عادت ورزش باید از دوران کودکی و به درستی در افراد ایجاد شود تا نادیده گرفته نشود.” یک واقعیت مهم این است که هر چیزی که برای سلامتی شما مفید است بسیار مهم است و باید در نظر گرفته شود.

یک زن دوچرخه سوار مسن نیز در مصاحبه با خبرنگار ورزشی صبح قزوین گفت: از کودکی به ورزش علاقه داشتم. من به یاد ندارم که به مسیرهای موجود رانندگی کرده باشم. دوچرخه سواری همیشه من را تازه نگه می دارد.

وی ادامه داد: جوانان امروزی به هیچ چیزی علاقه ندارند. حتی ورزش هایی که برای سلامتی مهم هستند. در این سن ، یک روز از تمرینات صبح غافل نشدم و دوچرخه سواری به یکی از سرگرمی های اصلی زندگی من تبدیل شده است.

این شهروند افزود: من فکر می کنم اگر ورزش در زندگی من جایی نداشته باشد ، قطعاً از بیماری های مختلف رنج می برم. به خصوص در سنین بالا ، این بیماری همیشه با یک فرد همراه است. البته ناگفته نماند که علاوه بر ورزش ، از خوردن غذا نیز خودداری می کنم ، اما بدون شک آنچه باعث شادابی من می شود ورزش است.

وی گفت: اگر فردی می خواهد بدون هزینه ریال ورزش کند ، می تواند این کار را در خانه و با خانواده یا به تنهایی انجام دهد. در این زمان ، همه تلفن دارند و می توانند هنگام ورزش در خانه آهنگ شاد را پخش کنند و روز خود را با ورزش شروع کنند. نشستن ، حرکت دادن پروانه و نشستن و چمباتمه زدن زمان زیادی نمی برد ، اما انرژی که به ما می دهد از زمان خود در طول روز استفاده بهتری می کند.

در گفتگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین ، یک خانم خانه دار می گوید: “قبل از فوران تاج ، به دستور پزشک برای کاهش وزن به استخر رفتم ، اما تاج برنامه ورزشی من را تغییر داد.” بودن در خانه باعث اضافه وزن و افزایش وزن من شد. گیر کرد و به روحیه من آسیب رساند

بی تحرکی برای میزبان خطرناک تر است

او می گوید: “میزبانان در معرض بیماری های مختلف هستند و یکی از این بیماری ها چاقی و اضافه وزن است زیرا مشکلات زیادی ایجاد می کند.” بنابراین ورزش باید یکی از نیازهای زندگی میزبان باشد ، اما غلبه بر تاج گذاری ، تنبلی ، زندگی در آپارتمان ها و ملاحظات مربوط به این ورزش ما را از زندگی دور کرده است.

این شهروند قزوینی گفت: بچه ها از مادر و پدر خود الگو می گیرند. خانواده ای که به ورزش علاقه ندارند ، مطمئناً فرزندان ورزشکار نخواهند داشت. از آنجایی که من مادر هستم ، به خوبی می دانم که این روزها بچه ها بسیار مشغول هستند و بیشتر وقت خود را با تلفن و رایانه می گذرانند و این مادر را بسیار نگران می کند.

وی افزود: نمی دانم این روزها غیر از تمرینات ورزشی در خانه چه فعالیت های ورزشی دیگری می توان انجام داد ، اما امیدوارم هرچه زودتر به روزهای عادی بازگردیم تا سلامت جسمی و روحی مان به خطر نیفتد. بیشتر “.

به گزارش خبرنگار ورزشی صبح قزوین ؛ بدن و ذهن از هم جدا نیستند و اگر مشکلی برای هر قسمت وجود داشته باشد ، بر قسمت دیگر تأثیر می گذارد. ورزش عاملی است که می تواند از بسیاری از بیماری های روحی و جسمی جلوگیری کند. با فعالیت بدنی ، بدن سالم و ذهن شادی خواهیم داشت و مشکلات روزمره می تواند کمتر بر بدن و ذهن ما تأثیر بگذارد.

ندا پاکدامن در گفت وگو با خبرنگار ورزشی صبح قزوین؛ وی با بیان اینکه اهمیت ورزش و تربیت بدنی بر هیچ کس پوشیده نیست ، گفت: در دو سال گذشته و در روزهای اپیدمی تاج ، موضوع فعالیت بدنی و تحرک در اولویت قرار داشت. اگر ورزش بخشی از عادات روزمره افراد شود ، بدون شک تأثیر آنها را در زندگی روزمره خود مشاهده خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه سلامت جسمانی و بهبود سیستم ایمنی بدن در بیماری های کرونری بسیار مهم است ، افزود: مهمترین و موثرترین نکته در کنار تغذیه مناسب ، بحث ورزش و تناسب اندام است؛ با انجام تمرینات بسیار ساده در خانه یا خارج از منزل ، به عنوان مثال در پارک ها ، افراد می توانند این تمرینات را در عادات خود قرار داده و تأثیرات خوب آنها را در زندگی احساس کنند.


46c18628 abf6 4f7b b10e c97686cfed70 خبر خاکستری

قزوین ، معاون وزیر ورزش زنان در اداره کل ورزش و جوانان ، گفت: تمرینات کششی ، فرم ویدئو ، پادکست و وبینار ارائه شد.

پاکدامن ادامه داد: در این مدت فعالیتهای مختلفی مانند ورزش در مکانهایی انجام می شود که به آنها “صدای ورزش در محله” می گویند؛ در طی این اسکن ، مربی ما از مجموعه ها بازدید کرد و سعی کرد از خانواده ها بخواهد ورزش کنند. همچنین در بحث لیگ سلامت ، شرکت کنندگان موظفند روزانه 30 دقیقه تمرین و یک دقیقه از محتوای ورزشی خود را به مدت دو ماه برای ما ارسال کنند که جوایز آن به قرعه کشی خواهد شد.

وی افزود: برای تشویق خانواده ها ، بازی های هدفمندی را برای مادر و کودک و پدر و کودک طراحی کرده ایم تا کودکان در محیط بسته با بازی های خانواده محور ، شادی ، شادی و سلامتی را در خانواده داشته باشند.

ورزش با تکالیف یکسان نیست

وی گفت: “ورزش باید به گونه ای باشد که افراد احساس افزایش ضربان قلب و دمای بدن را داشته باشند. در واقع ورزش باید بیش از یک فعالیت روزانه باشد ، زیرا بسیاری از مردم تصور می کنند که انجام کارهای خانه نوعی ورزش است.”

نایب رئیس شورای ورزشهای همگانی استان قزوین افزود: پیاده روی بهترین و اساس فعالیت های ورزشی است اما در کنار پیاده روی باید تمرینات کششی و قدرتی انجام دهید ؛ پیاده روی 25 تا 30 دقیقه ای یک تمرین است. برای استقامت ، افزودن تمرینات کششی و قدرتی ایده آل ترین است.

پاکدامن گفت: “برای زمان ورزش ما سعی می کنیم دستور غذا را نچینیم و افراد را محدود نکنیم ، اما اگر کسی بتواند صبح زود ورزش کند ، این عالی است ، اما کسی که شرایط لازم را ندارد می تواند تمرینات عصر یا عصر انجام دهد. بهتر است بگوییم تا جایی که ممکن است ، این بهترین زمان است زیرا سلامتی را به همراه دارد.

وی در مورد فواید ورزش ، گفت: ثابت شده است که ورزش در بحث گسترش ویروس کرونا و بیماری های غیر واگیر مانند بیماری های قلبی عروقی ، دیابت ، فشار خون بالا و افسردگی مثر است و می تواند به سلامت بدن کمک کند.

این مقام مسئول گفت: قزوین از نظر فرهنگ ورزشی و دوستی شرایط خوبی دارد؛ این را می توان در جمعیتی مشاهده کرد که روزانه در پارک ها یا در مسیر سلامتی ورزش می کنند. حتی میزان علاقه زنان به ورزش بیش از حد است. این امر مستلزم توجه بیشتر ما به فعالیت های ورزشی زنان به عنوان مادر خانواده است.

برگزاری همایش های ورزشی برای سالمندان

پاکدامن تاکید کرد: از آنجا که اعضای خانواده مانند گذشته دور هم جمع نمی شوند ، فشارهای زیادی روی سالمندان وارد می شود و آنها بیش از گذشته تنها شده اند ، ما سعی کردیم با برگزاری کنفرانس های مختلف شادی را برای سالمندان ایجاد کنیم. ” به عنوان مثال ، در هفته تربیت بدنی ، یک برنامه دوچرخه سواری ویژه برای نوه ها ، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها و یک کنفرانس تهیه شده است.

وی افزود: یکی دیگر از پروژه های ما به عنوان ورزش سازگار با محله برای کودکان ، افراد مسن و افراد دارای معلولیت (گروه های ویژه) طراحی شده است. “بر اساس این طرح ، از همه شهرها خواسته می شود برنامه های مختلفی را توسط هیئت های مربوطه اجرا کنند.

این کارمند ادامه داد: “بیشتر اطلاعات ما در مورد ورزش از طریق مربیان پارک است ، زیرا یک جامعه هدف خاص در گروه بزرگسالان روزانه فعالیت های پارک را انجام می دهد و مربیان این افراد را می شناسند و هر کنفرانس از طریق این موضوع مطلع می شود. در مورد روستاها ، هیئت ارتباط ما برای ورزشهای روستایی ، محلی و محلی وجود دارد.

پاکدامن در پایان گفت: از همه همشهریان می خواهم که سلامتی خود را جدی بگیرند. این امر به این دلیل است که پزشکان همچنین ورزش را برای جلوگیری از مشکلاتی مانند پوکی استخوان و چاقی توصیه می کنند. مادران به عنوان اولین مربیان همیشه بر ورزش فرزند خود تأکید دارند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید