مازندران میزبان کاروان «قصه حبیب» بود


ساعت: 22:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۳
کد خبر: 1915706

مهدی معصومی گفت: مازندران طی روزهای 25 تا 28 آذرماه در سه شهرستان استان میزبان کاروان فرهنگی هنری قصه حبیب خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی معصومی گرجی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اجرای ویژه برنامه «قصه حبیب» در مازندران گفت: قصه حبیب یک اتفاق هنری برای دوست، فرمانده، قهرمان ملی و صادق است. فردی مهربان و شجاع.» آن مرد سپهبد فقید حاج قاسم سلیمانی است.

وی بیان کرد: قهرمانان ملی در همه جای دنیا ارزش بالایی دارند و داستان رشادت ها و دلاوری های خود را برای مردم بازگو می کنند.

رئیس حوزه هنری مازندران گفت: قهرمانان جبهه و جنگ در جمهوری اسلامی ایران نیز از ارزش بالایی برخوردارند و ما به عنوان یک نهاد فرهنگی وظیفه داریم قدردان جان باختگان با عشق و اخلاص باشیم. برای ارزش ها و آرمان های یک کشور متمدن.” برای حفظ چندین هزار سال.

این مقام مسئول با بیان اینکه وجود و زحمات شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک قهرمان ملی باید با زبان هنر بیان شود، حضور کاروان حبیب در مازندران در روزهای 25 تا 27 آذر را افتخاری برای این قهرمان دانست. استان تولید کننده

وی ادامه داد: این کاروان با هنرمندان سطح ملی خود به اجرای نمایش، آثار تجسمی، موسیقی، سرود، داستان، روایت، خاطره و نقد کتاب می پردازد و ابعاد جدیدی از حماسه و ایثار مدافعان کشور را تبیین می کند.


معصومی گورجی مازندران را پایگاه دلاوران و رزمندگان با مسلک حضرت علی علیه السلام عنوان کرد و گفت: چنین برنامه هایی لازم است و باید از روایت حبیب برای اکوسیستم مازندران و معرفی هر چه بیشتر قهرمانان ملی و مذهبی برآمده از آن استفاده کرد. سیستم.

رئیس حوزه هنری مازندران بالاخره از دستگاه های اجرایی و اجرایی استان اعم از استانداری، فرمانداری ها و سازمان فرهنگی شهرداری های ساری، نکا و قائم شهر، سپاه کربلا، صدا و سیما، نیروی انتظامی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و اداره کل کتابخانه های عمومی کشور از همکاری در این زمینه تشکر و قدردانی کردند. رویداد.

گفتنی است، کاروان قصه حبیب با همکاری و برنامه ریزی «حوزه هنری انقلاب اسلامی» و «موسسه فرهنگی مدرسه حاج قاسم» در 10 استان کشور به اجرای برنامه می پردازد. استان مازندران از چهارشنبه 25 تا جمعه 27 آذرماه میزبان این رویداد خواهد بود. بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید