ماموریت پرسپولیس و یحیی غیرممکن است

ماموریت پرسپولیس و یحیی غیرممکن است

استقلال فصل گذشته بعد از سال ها قهرمان شد. عنوان تاریخی آبی ها در حالی به دست آمد که این تیم سال گذشته بدون شکست رفت و کار بزرگی انجام داد. از نقاط قوت شاگردان فرهاد مجیدی تعداد گل های کم و عملکرد عالی خط دفاعی این تیم بود. استقلال در این فصل تنها 10 گل به ثمر رساند که در فوتبال ایران یک رکورد محسوب می شود.

با توجه به نتایج نیم فصل اول لیگ برتر پیش بینی می شود رکورد تاریخی استقلال در پایان فصل شکسته شود اما همانطور که مشخص است این مشکل دست نیافتنی خواهد بود. مس رفسنجان در نیم فصل فقط 4 گل دریافت کرد اما این تیم با شروع بازی ها در نیم فصل دوم و قبل از شروع هفته بیست و یکم 5 گل دیگر دریافت کرد.

پرسپولیس که قبل از استقلال رکورددار این عنوان بود، در نیم فصل 6 گل دریافت کرد اما عملکرد نه چندان خوب این تیم در نیم فصل دوم و دریافت 3 گل دیگر باعث شد سرخ پوشان شانس کمی داشته باشند. رکورد رقیب دیرینه خود را شکستند.

آلومینیوم با مهدی رحمتی دیگر تیمی بود که عملکرد دفاعی خوبی داشت اما این تیم تا پایان هفته بیستم 9 گل دریافت کرد و بعید است تا پایان لیگ بتواند رکوردی بهتر از استقلال در سال گذشته به ثبت برساند.

این 3 تیم در فاصله 10 هفته مانده به لیگ، ماموریت غیرممکنی دارند و کار خود را برای رسیدن به رکورد تاریخی آبی ها قطع می کنند. در واقع تنها یک معجزه می تواند باعث شود پرسپولیس و دو تیم صنعتی مس رفسنجان و آلومینیوم اراک تا پایان فصل تنها یک گل به ثمر برسانند و رکوردی مشابه استقلال فرهاد مجیدی ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید