مانند انگلیس ما به دنبال صعود از گروه خود هستیم/تیم ملی فقط روی مسابقات متمرکز است


ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: 24.08.1401
کد خبر: 1911194

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: رویاهای ما به یک امکان تبدیل شده است و مانند تیم ملی انگلیس به دنبال صعود به مرحله بعد هستیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار تدارکاتی تیم ملی با تیم ملی فوتبال تونس در دوحه گفت: سرانجام پس از 4 سال انتظار، قطر خود را برای جام جهانی آماده کرد. ما خوشحالیم که اینجا هستیم ; هم خودم، هم کادر فنی و هم بازیکنان از حضور در اینجا به عنوان نماینده مردم ایران بسیار خوشحالیم و از قطر به عنوان میزبان تشکر می کنیم. امیدوارم در این مسابقات حضور خوبی داشته باشیم.

وی درباره بازی های تیم ملی در جام جهانی 2022 گفت: بازی با انگلیس سخت ترین بازی ماست به این دلیل ساده که بازی بعدی ما مقابل ولز است. بعد از بازی انگلیس سخت ترین بازی ما مقابل ولز و سپس با آمریکاست. ما تمام تمرکز خود را برای انجام مسابقات بسیار خوب به کار خواهیم بست. رویاهای ما به یک امکان تبدیل شده است و به عنوان تیم ملی انگلیس به دنبال صعود به مرحله بعدی هستیم. ما می خواهیم کاملاً آماده شویم تا از انتظارات و انگیزه هایی که در بین بهترین های جهان وجود دارد محافظت کنیم.

کی روش ادامه داد: قبل از رفتن به بازی مشکلات مختلفی برای ما پیش خواهد آمد، اما وقتی بازی شروع شود تمام تلاشمان معطوف به بازی است و نظر من مانند جام های جهانی است. مهمترین چیز برای من فوتبال است.

سرمربی تیم ملی درباره اظهار نظر بازیکنان درباره شرایط ایران به دلیل فشار تاکید کرد: اینطور نیست. هرکسی می تواند دیدگاه خود را داشته باشد و در این زمینه آزاد است، اما تمرکز بازیکنان من روی بازی ها است و مطمئنا تیم ایران که 6 بار در جام جهانی حضور داشته است به دنبال تاریخ نویسی و تاریخ سازی خواهد بود. در مرحله دوم جام جهانی در آن دوره پیش رفت. نتیجه دست خداست اما تمام تلاش خود را می کنیم تا مردم ایران سربلند شوند.

وی همچنین سوال سیاسی و غیرفوتبالی خبرنگار رسانه اسکای اسپورت درباره شرایط سیاسی و اجتماعی امروز مردم ایران در خصوص مسائل اخیر را بی پاسخ گذاشت و گفت: طرح این گونه سوالات در فضایی مانند فضای جام جهانی صرفا انگیزه مالی دارد. به دست آوردن !


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید