ماهنشان مقام اول لیگ سلامت کشور را کسب کرد

ساعت: 19:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802799

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ سلامت کشور گفت: شهرستان ماهنشان رتبه اول لیگ سلامت کشور را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; غفر امانی ظهر امروز در جلسه لیگ همگانی دایبل با اشاره به حضور فعال هیئت ورزش های همگانی در تمامی رویدادهای ورزشی گفت: طرح ها و برنامه های خوبی توسط هیئت ورزش های همگانی اجرا شد.

وی برگزاری لیگ سلامت را یک رویداد ورزشی بسیار خوب به میزبانی هیئت ورزش های همگانی دانست و گفت: شهرستان ماهنشان در بین 430 شهرستان در این رویداد ورزشی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه هیئت ورزش های همگانی در کمیسیون آموزشی تعلیق شده کشور مقام اول را کسب کرد، ادامه داد: پیاده روی روز دوشنبه یک رویداد ورزشی بسیار خوب بود هیئت ورزش در زنجان. استان مقام دوم کشور را کسب کرد.

وی با بیان اینکه در مسابقات لیگ دایبل به دنبال مقام های اول کشوری هستیم، گفت: استان زنجان مقام اول کشوری دایبل را دارد.

امانی با بیان اینکه چند ملی پوش و مربی تیم ملی دایبل در استان زنجان حضور دارند، افزود: برای حفظ جایگاه رتبه اول کشور باید برنامه ریزی دایبل داشت.

وی با اشاره به اینکه مسابقات شهرستانی در دایبل باید در روزهای 14 و 15 باخمن برگزار شود ادامه داد: مسابقات در شهرستان برگزار می شود و همه مسئولین باید تیم های خود را به محل برگزاری مسابقات اعزام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید