ما از سرویس های ژاپنی شوکه شدیم


زمان: 00:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855494

مربیان و بازیکنان والیبال ایران پس از شکست مقابل ژاپن در لیگ ملت ها صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ملی ژاپن مقابل ایران گفت: بازی سختی را پیش بینی می کردیم و در شرایطی مقابل این تیم قرار گرفتیم که ژاپن تیم کاملی بود و با تمام وجود وارد این مسابقات شد. تیمی که در المپیک حاضر شد و بدون تغییر به این رقابت ها آمد اما تیم ایران با کمی تغییرات در لیگ ملت ها حاضر شد.

وی افزود: می دانستیم بازی سختی در پیش داریم و این اتفاق افتاد. در روزی که حال همه بازیکنان خوب نیست، دلیل دقیق آن را می توان یافت و آن هم این است که فاصله کم بازی قبلی تا این مسابقه، روی بدن بازیکنان اثر نامطلوب گذاشته و همراهی نمی کند. حتی در دو فاکتور سرویس و حمله که همیشه خوب بودیم، در این دیدار خوب عمل نکردیم، ژاپن خوب بازی کرد و پیروز شد.

عطایی با تاکید بر اینکه تیم ملی ایران راه زیادی در پیش دارد، گفت: قدم به قدم جلو می رویم. در این هفته اول مسابقات را با دو برد و دو باخت به پایان رساندیم و عملکردمان رو به رشد خواهد بود.

وی در پایان درباره تغییرات احتمالی تیم ملی 14 نفره در هفته دوم لیگ ملت ها گفت: برای هفته دوم دو تا سه بازیکن را جابه جا می کنیم و از لیست 25 نفره ای که داریم بهترین استفاده را می کنیم. ارائه شده به FIVB.” خواهد داشت.


لیگ ملل 2022; عبادی پور: از خدمات ژاپن شوکه شدیم

میلاد عبادی پور پس از دیدار مقابل تیم ملی ژاپن گفت: نمی توان گفت بازی خوبی داشتیم اما در بسیاری از لحظات به خصوص در ست سوم تمام تلاش خود را کردیم. حریف به خصوص در فاکتورهای سرویس و شوت زنی بسیار قوی ظاهر شد.

وی ادامه داد: اکثر ضربات ژاپنی ها تبدیل به امتیاز شده اند و این مهم ترین ویژگی آنها در بازی امروز بود.

وی با بیان اینکه ژاپن تیم قدرتمندی است، گفت: ژاپنی ها در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند و من فقط می توانم به آنها تبریک بگویم.

تیم والیبال مردان ایران امروز (یکشنبه 21 خرداد) در کمتر از 14 ساعت دو بازی را انجام داد و با نتیجه 3 بر صفر استرالیا را شکست داد و 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد تا با دو پیروزی به هفته نخست لیگ ملت ها راه یابد. و بعد از دو باخت


لیگ ملل 2022; ایشیکاوا: برتری ژاپن بر ایران در توپ های بلند بود

یوکی ایشیکاوا پس از پیروزی تیمش مقابل تیم ملی ایران گفت: بازی با ایران مهم ترین بازی ژاپن در هفته اول لیگ ملت ها بود. تیم ایران رقیبی از آسیا بود و این برای ما خیلی مهم بود. خوشبختانه در این دیدار با نتیجه سه بر صفر پیروز شدیم.

وی ادامه داد: در هفته اول لیگ ملت ها در تمام دیدارهایی که انتظار برد داشتیم موفق بودیم و نتیجه خوبی هم کسب کردیم. تا اینجای کار با تیم های خیلی خوبی بازی کردیم و مقابل آنها عملکرد خوبی داشتیم.

کاپیتان تیم ملی ژاپن درباره بازیکنان ایرانی نیز گفت: لحظه مهم بازی با ایران این بود که بازیکنان این تیم از نظر بدنی بسیار قد بلند هستند. آنها همچنین از آبشارهای بسیار قدرتمند بهره می برند. بنابراین امروز راهی برای دفاع در برابر آنها پیدا کردیم و یکی از نکات مهم قدرت ما در توپ های بلند بود.

تیم والیبال مردان ایران امروز (یکشنبه 21 خرداد) در کمتر از 14 ساعت دو بازی را انجام داد و با نتیجه 3 بر صفر استرالیا را شکست داد و 3 بر صفر مغلوب ژاپن شد تا با دو پیروزی به هفته نخست لیگ ملت ها راه یابد. و بعد از دو باخت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید