ما از شرایط فولاد مطلع هستیم

ساعت: 19:44
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1780529

مربیان تیم های فوتبال استوما و مد در نشست خبری پیش از بازی خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل کپر رفسنجان در هفته سوم لیگ برتر گفت: بازی بسیار سخت و مهمی مقابل کپر رفسنجان داریم. ما دو هفته خیلی بد را پشت سر گذاشتیم و نتایج ضعیفی گرفتیم و نتایجی که تا الان کسب کرده ایم زیبنده فولاد نبوده است. تلاش می کنیم در دیدار مقابل کپر رفسنجان سه امتیاز را بگیریم. مقابل مس رفسنجان با تمام توان بازی خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم 3 امتیاز خانگی را بگیریم و وضعیت جدول بین تماشاگران و فوتبالدوستان را بهتر کنیم.

وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین نتایج و اولتیماتوم باشگاه فولاد گفت: هفته اول و دوم نه تنها در فولاد، نه تنها در ایران، بلکه در هیچ جای دنیا هیچ اولتیماتومی به مربی داده نمی شود. . باشگاه به من اولتیماتوم نداد و ما تمام تلاش خود را می کنیم. اگر نتایج اینطور باشد و اگر اتفاق بدی برای فولاد و خوزستانی ها بیفتد، در میان می گذارم و اگر باشگاه اقدام کند حق با آنهاست.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوالی مبنی بر شکست مقابل آلومینیوم اراک و جریمه 10 درصدی، گفت: خیر، چیزی نگفتند و امروز هیئت مدیره جلسه دارد و اگر فکر می کنند گفته اند. درست است.” بالاخره فولاد وجود دارد و نتایج ضعیف آن مردم را ناراحت می کند، همانطور که به بازیکنان در صورت جریمه شدن پاداش می دهند.

ویسی افزود: هر تیمی در هر لحظه دچار بحران می شود و خوب است که الان در بحران هستیم. صحبت های زیادی شد که مثلاً بازیکنان خوب بازی نکردند و مربی آرنجش را خوب نخورد یا بدنسازی خوب نبود. ما همه اینها را تماشا کرده ایم. من باور ندارم که بتوانند توطئه کنند و برای ویس و فولاد بازی نکنند. حتی اگر یک درصد هم باشد، توطئه علیه ویس نیست و علیه فوتبال خوزستان و مردم محترم استان است. به هر حال من به عنوان مربی می آیم و می روم تا به این تیم ضربه بزنم، این انصاف نیست. ما با تمام وجود بازی می کنیم، روانشناس صحبت کرد و تیم از نظر روحی و روانی آماده است. در آخر وقتی باختی همه چیز گفته می شود، من بد می شوم، بازیکن خوب بازی نمی کند، نمی خواهد بازی کند، ما نتیجه نمی گیریم، این حرف و حدیث است.

وی ادامه داد: اگر عبدالله ویسی مصدوم شود، فوتبال خوزستان آسیب می بیند. چون به هر حال یک مربی بومی، یک کادر بومی و یک بازیکن بومی، اما اگر بخواهند به این شکل تخریب کنند و ما بیدار نشویم، زیبنده ما نیست و به فوتبال استان لطمه می زند. شاید در سال های آینده بگویند ویس را آوردی و او نتوانست کاری بکند و مربیان دیگر از طرف من له شوند و این واقعاً ظلم به مردم خوزستان در این استان است. من می گویم عاقل باشید و اگر نتایج ما بد باشد، می روم و باشگاه حق دارد من را جریمه کند و اخراج کند، اما اگر توطئه باشد، توطئه علیه عبدالله ویسی نیست.

سرمربی فولاد خوزستان خوشبختانه پرونده من مشخص است. در بدترین شرایط فولاد خوزستان را انتخاب کردم و گله ای نداشتم. پنجره ما بسته بود، چهار پنج بازیکن اصلی ما که پنجره باز شد رفته بودند و نمی توانستیم بازیکن بگیریم. این تیم نزدیک و دفاعی بازی می کرد و مورد احترام بود. این مربی فکر و فلسفه اوست و دو سه سال اینطور بازی کردند. سیستم من تهاجمی است و این یکی از دلایل گل زدن تیم ما است. من به هیچ چیز پاره وقت، روحی و روانی اعتقادی ندارم، این بحرانی است که ما از آن عبور می کنیم.

ویسی گفت: مربیگری وظیفه ماست. من یک مربی حرفه ای هستم. سرمربی بارسلونا چند شب پیش برکنار شد. مردم و مسئولان خواهان نتیجه هستند. استقلال خوزستان تا لبه پرتگاه رفت برنامه سه ساله دادم و قهرمان سال سوم شدم. ممکن است سپاهان، فولاد، استقلال، پرسپولیس و تراکتور قبول نکنند که یک برنامه سه ساله به شما بدهند و آن را اجرا کنند. اگر نتایج بد باشد، باشگاه ها حق دارند از مربی نتیجه بخواهند. برای تیم هایی که در آنها بودم آرزوی موفقیت می کنم، الان نیستم. شاهین بوشهر راه صعود تیم به لیگ برتر بود و این موفقیت ها را نمی بینند و فقط اخراج های من را می بینند. به هر حال من مربی هستم، شاید سه نتیجه نگیرم، اخراج شوم، شاید 10 بازی مثل استقلال خوزستان نبرید، در تیم بمان؛ این وظیفه ماست و باشگاه به من احترام می گذارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بعد از شکستگی های اخیر ناراحت و استرس دارد، گفت: 100 درصد درست است. راستش روزهای خوبی ندارم. با مربیان بزرگی چون کربکندی، پیروانی، کاله نوی، سیاوش بختیاری زاده، مجید باقری نیا، لافتک، سه برادر صحبت کردم و دلداری دادند و گفتند بلند شو عبدالله و نتیجه و رزومه مشخص است. . با یک روانشناس هم صحبت کردم و هفته خیلی خوبی داشتم. من به عنوان لیدر این پسرها باید سریعتر خودم را پیدا کنم تا بیشتر آسیب نبینیم یعنی دو تا از مصدومیت هایمان باعث سه مصدومیت نشود و با تمام وجود او را رها کنم تا تیم فولاد را بگیرم. بازگشت به روزهای خوبش و مردم خوزستان شاد باشند. امیدوارم بازیکنانم فردا به خاطر مربیانشان به مناسبت روز مربی روز خوبی داشته باشند.

محمد ربیع در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان گفت: می دانیم که با فولاد بسیار خوب و قابل احترامی بازی می کنیم. فکر می‌کنم مهم‌ترین چیزی که باید به درستی برنامه‌ریزی کنیم این است که روی بیشتر بازی چقدر تمرکز کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بازی هفته گذشته قسمت بدی برای تیم من داشت، تیم من از بازی سپاهان تا این بازی کمی با شرایط بازی فاصله داشت و از 27 مهرماه تاکنون بازی رسمی نداشته ایم. و به نظر من شاید ناراحتی ما در بازی فردا، دوری ما از شرایط بازی باشد. البته ما هم از وضعیت فولاد آگاه هستیم و باید تمرکز زیادی داشته باشیم و برای یک نبرد محترمانه و همچنین برای یک نبرد جذاب و منطقی آماده شویم. بازی با ارائه صحیح تاکتیک های ما.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید