ما از همه احزاب و گروه های سیاسی حامی دولت قدردانی می کنیم / مردم منتظر دستاوردهای سفر رئیس جمهور هستند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از کردتودی، اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در مراسم معارفه معاون هماهنگ کننده امور عمرانی و اقتصادی استانداری کردستان در سنندج با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم گفت: در هر گوشه از تاریخ و در هر جای دنیا شهادت می دهیم که فداکار و معتقد به آزادی عالم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستیم.

وی افزود: ماندگاری دین پیامبر(ص) به برکت قیام امام حسین(ع) است و خداوند ما را در شناخت مبانی دین مبین اسلام و رسالت رسول الله(ص) توفیق دهد. ) که برای بشر آورد، همراه با علم حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) را داشته باشیم.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: همه ما غم خدا را خواهیم خورد و امیدواریم در این جاده مغلوب غفلت نشویم.

زارعی کوشا افزود: یک سال پیش دولت سیزدهم با اجرای منویات مقام معظم رهبری فعالیت خود را آغاز کرد و در آن روزها با مشکلات زیادی از جمله شیوع گسترده کرونا مواجه بودیم که خوشبختانه دولت توانست این مشکلات را مدیریت کند. “

وی گفت: در استان کردستان بعد از چهار ماه شاهد تشکیل تیم اجرایی جدید بودیم و تاکنون انسجام و هماهنگی خوبی برای پیشبرد امور در استان ایجاد شده است و این امر در سفر رئیس جمهور به استان مشهود بود.

استاندار کردستان تصریح کرد: سفر رئیس جمهور به کردستان دستاوردهای بزرگی برای استان به همراه داشت و از همه کسانی که برای موفقیت آقای رئیسی تلاش کردند قدردانی می کنیم.

زارعی کوشا افزود: از همه گروه ها و احزاب سیاسی حامی دولت که در استان زحمات زیادی کشیدند تقدیر و تشکر می کنیم.

استاندار کردستان تصریح کرد: از این پس مسئولیت ما سنگین تر است و باید از فرصت زودگذر حاکمیت برای خدمت همه جانبه به مردم استفاده کنیم.

زارعی کوشا افزود: مردم منتظر دیدن دستاوردهای سفر رئیس جمهور به استان در حوزه های مختلف هستند.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مصوبات پس از سفر انجام شد که همه آنها به صورت شفاف به اطلاع مردم خواهد رسید.

تلفیقی از علم و اجرا باید با استفاده از ظرفیت استان برای تحقق اهداف توسعه شکل گیرد

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود گفت: در انتخاب رهبران باید به سمت بهبود حرکت کنیم و اسیر فضاسازی نشویم و در نظر داشته باشیم که تغییر افراد نشان دهنده نفی توانایی ها و خدمات مردم سابق نیست. “

زارعی کوشا افزود: به دنبال این بودیم که مهمتر به موضوعی نظام مندتر در حوزه اقتصادی و عمرانی در راستای توسعه استان برسیم، لذا در این راستا دو نفر از نخبگان علمی و دانشگاهی استان را انتخاب کردیم. به عنوان این دو معاون رئیس جمهور.

وی خاطرنشان کرد: از معاونت سازندگی انتظار داریم استان کردستان به نظام جامع ساخت و ساز دست یابد.

استاندار کردستان به پروژه های اولویت دار استان در حوزه راه، مسکن و آب اشاره کرد و گفت: بحث مسکن یکی از چالش های پیش روی ماست و از این حوزه راضی نیستیم.

زارعی کوشا افزود: بخشی از مشکلات تامین مسکن به راه و شهرسازی استان برمی گردد که باید این آسیب اصلاح شود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه روستایی، بازآفرینی شهری، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و ارتباط بخش عمران با ستاد وزارت از دیگر مواردی است که قرار است معاونت هماهنگی امور عمرانی به صورت ویژه در آن ورود کند.

استاندار کردستان تصریح کرد: دیدگاه های مختلف باید از طریق رسانه های رسمی مورد توجه قرار گیرد زیرا این دیدگاه ها لازمه پیشبرد امور است.

زارعی کوشا در ادامه سخنان خود به حوزه اقتصادی استان اشاره کرد و گفت: انتظارات زیادی از معاونت اقتصادی داریم و می‌خواهیم با توجه به اهداف و افق‌های توسعه استان برنامه‌ای منسجم در این حوزه داشته باشیم.

وی افزود: نرخ بالای تورم و نرخ بالای بیکاری در استان قابل قبول نیست و امیدواریم با استفاده از همه فرصت های استان، تلفیقی از علم و اجرا صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید