ما باید برای جنگ های شبکه ای آماده شویم


ساعت: 19:53
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896112

امیر سرتیپ حیدری گفت: برای مقابله با تهدیدات و نبردهای آتی باید 4 ویژگی دقت، هوشمندی، دور بودن و تجهیزات شبکه محور در نظر گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر سرتیپ امیر کیومارت حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در رزمایش نیروی زمینی 1401 نزاجا که در منطقه عمومی نصرآباد استان اصفهان در حال برگزاری است، گفت: نیروی زمینی ماموریت های دشوار حفظ استقلال را بر عهده دارد. تمامیت ارضی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

وی ادامه داد: بنا به دستور فرمانده معظم کل قوا در سال های اخیر تغییرات ساختاری در سازمان رزم نیروی زمینی به منظور ارتقای توان دفاعی انجام داده ایم.

امیر سرتیپ حیدری با تاکید بر کیفیت بالای یگان های نیروی زمینی ارتش در عرصه های مختلف از جمله توپخانه و لشکر پهپادی، افزود: در این رزمایش هوشمندی و دقت توپخانه، پهپاد و تسلیحات زرهی نادازه ها به نمایش گذاشته شد. روشی مطلوب

وی با اشاره به توان لجستیکی بالای نیروی زمینی گفت: توجه به انتقال سریع نیروها از 8 استان کشور به منطقه عمومی رزمایش یکی از مولفه های ارزیابی و ارزیابی کیفی رزمایش است. این تمرین که به نحو مطلوبی برای کمتر از استانداردهای توافق شده انجام شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش با آزمایش موفقیت آمیز هواپیمای بدون سرنشین در رزمایش های مختلف، توان عملیاتی و راهبردی هواپیماهای بدون سرنشین خود را افزایش داده است.

وی ادامه داد: بحمدالله با بهره گیری از هوش و تجربه نیروهای ارتش استان در زمینه اورهال و بهینه سازی خودروهای زرهی، توپخانه و سایر تجهیزات توانسته ایم موفقیت های چشمگیری در زمینه تقویت نیروی بالگردها و بالگردها به دست آوریم. هواپیماهای بدون سرنشین

امیر سرتیپ حیدری با بیان اینکه در دنیای امروز توجه ویژه ای به ارتقای تجهیزات در عرصه درگیری ها و نبردها می شود، خاطرنشان کرد: برای مقابله با تهدیدات و نبردهای آتی 4 ویژگی دقت، هوشمندی، فاصله و فاصله باید مورد توجه قرار گیرد. تجهیزات شبکه گرا

وی با اشاره به عملیات هوایی منحصر به فرد نیروی زمینی ارتش در این رزمایش بیان کرد: در این رزمایش شاهد نتایج و رکوردهای بی نظیر بسیاری از نقاط مختلف نزاجا بودیم. به گونه ای که یگان هوابرد نزاجا عملیات تحکیم را با سرعت قابل توجهی انجام داد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: تفاوت اصلی این رزمایش با سایر رزمایش ها در ثبت رکورد در زمینه های مختلف تحرک، کشف، برد بلند، عملیات بالگرد شبانه، عملیات هوایی و رگبار است که نشان می دهد که آموزش مناسب و تخصصی کارکنان و مزایای دریافت تجهیزات بهینه شده با توجه به تهدیدات جدید.

دیدگاهتان را بنویسید