ما بهترین رابطه سازنده را با OCA و IOC داریم.


ساعت: 10:56
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1837990

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: راه خود را بدون درگیری با انسجام و وحدت طی کرده ایم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ نشست خبری رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک امروز در سالن استاد پرشین آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای جلسه در گزارشی تصویری کیکاووس ساعدی دبیرکل کمیسیون به بررسی فعالیت های کمیسیون پرداخت و سایر مسئولان کمیسیون نیز در مورد گزارش های کمیسیون صحبت کردند.

صالحی امیری در ابتدای این نشست درباره اقدامات انجام شده گفت: ما همیشه خود را مسئول دانسته ایم، حرفه امروز ما مانند 4 سال پیش است و امروز صحبت از اجرای برنامه ها است. هر چه در روزهای اول به عنوان یک ایده، سیاست و برنامه اعلام کردیم، امروز رکورد عملکرد خود در ورزش قهرمانی شده ایم. سعی کردیم از زندگی روزمره فاصله بگیریم و با اهداف مشخص و نتایج قابل دستیابی گزارش دهیم. وقتی رسیدیم در اولین جلسه با اصحاب رسانه قول دادیم که از حواشی در ورزش ایران پرهیز کنیم و در متن حرکت کنیم. بیایید وحدت و انسجام را در قلب ورزش قهرمانی قرار دهیم و از شکافی که امروز پس از 4 سال گمان می رود رخ داده است، بپرهیزیم. در روزهای ابتدایی بسیاری از مدیران می گفتند این امکان وجود ندارد زیرا دو دستگاه با دو ماموریت موازی و یک هدف مشخص به چالش کشیده شده اند، اما امروز با وجود همه همپوشانی ها مسیر خود را بدون درگیری با انسجام و وحدت طی کرده ایم.

وی افزود: قول دادیم دیپلماسی ورزشی را فعال کنیم، در مسیر تهدیدها بودیم و 4 سال در مسیر توسعه دیپلماسی بودیم و بیش از 150 جلسه با مقامات بین المللی داشتیم. آخرین دیدار ما با مقامات آسیایی در این هفته در تاشکند بود که گزارشی از آن خواهیم داشت. محصول این دیپلماسی کاهش تهدید ورزش ایران و ایجاد فرصت های جدید است. کمیته امروز بهترین رابطه سازنده را با OCA و IOC او در آسیا حق رای دارد و پیدا کرده است. قول افزایش بودجه را دادیم که در سال 96 44 میلیارد مصوب با توزیع 38 درصدی بود اما اکنون بودجه مصوب به بالای 320 میلیارد رسیده و در 4 سال گذشته 100 و بیش از 100 درصد توزیع شده است. در تمام سال های گذشته بودجه فدراسیون ها، مسابقات قهرمانی و رویدادها افزایش چشمگیری داشته است، به طوری که با وجود افزایش نرخ ارز، کمترین فشار را برای رقابت داشتیم و بودجه بسیاری از فدراسیون ها به طور متوسط ​​158 درصد بوده است.

در جریان …

دیدگاهتان را بنویسید